אינטל ישראל סיימה את שנת 2015 עם היקף יצוא עצום של כ-4.1 מיליארד דולר שמשקף ירידה של 3.53% לעומת 4.25 מיליארד בשנת 2014. בסוף שנת 2015 החברה העסיקה 9,800 עובדים, אותו מספר שהעסיקה בסוף שנת 2014. בנוסף לאותם 9800 שהיא מעסיקה בצורה ישירה, החברה מספקת עובדה על בסיס קבלנות משנה לעוד כ-30,000 איש אם כי לא לכולם במסגרת משרה שלמה. במהלך 2015 אינטל הרחיבה את פעילות מרכזי הפיתוח שלה בתחומים כגון מחשוב קוגנטיבי ותפיסתי, ביג דאטה, סייבר ו"אינטרנט של הדברים". 


לאינטל שלושה מרכזי פיתוח בחיפה, ירושלים ובאזור המרכז, ואלו  גדלו בשנת 2015 בכ-400 עובדים. הגידול במספר עובדי הפיתוח איפשר לאינטל להקים קבוצות פיתוח ייחודיות ולהרחיב קבוצות שמובילות כמה מהטכנולוגיות המובילות של אינטל העולמית כמו מחשוב קוגניטיבי ותפיסתי (Perceptual Computing), מחשוב ענן, ביג דאטה, ראייה ממוחשבת ו"אינטרנט של הדברים".

בגלל מרכזי פיתוח אלו אינטל קלטה במהלך השנה מספר משמעותי של עובדים מצטיינים שפוטרו מחברות הייטק אחרות כגון AMD, מארוול וקוואלקום, וכן לרכוש את פעילות הפיתוח של חברת לאנטיק הישראלית. בגלל היקף היצוא העצום בגלל היותה המעסיק הפרטי הגדול ביותר בישראל ןבגלל מרכזי הפיתוח  מקסין פסברג  אומרת ש: "למפעלי הייצור שלנו תרומה משמעותית לכלכלה של ישראל".

לאינטל שלושה מרכזי פיתוח בחיפה, ירושלים ובאזור המרכז, ואלו גדלו בשנת 2015 בכ-400 עובדים הגידול במספר עובדי הפיתוח איפשר לאינטל להקים קבוצות פיתוח ייחודיות ולהרחיב קבוצות שמובילות כמה מהטכנולוגיות המובילות של אינטל העולמית כמו מחשוב קוגניטיבי ותפיסתי (Perceptual Computing), מחשוב ענן, ביג דאטה, ראייה ממוחשבת ו"אינטרנט של הדברים".