שוק המניות של תל אביב סיים את המסחר של היום בירידות שערים, על רקע הירידות שנרשמו בבורסות העולם בסוף השבוע, אך גם משום שבמהלך המסחר של היום הייתה דריכות ועצבנות. מחר בנק ישראל יפרסם את החלטתו לגבי רמת הריבית באפריל והיום, לאחר נעילת השוק בג"צ יפרסם את החלטתו לגבי מתווה הגז.
 
היום במהלך המסחר המעוף ירד ב-0.73% ל-1,474.98 נקודות , מדד הת"א 100 ירד ב- 0.77% ל-1,267.79 נקודות, מדד הבלו טק ירד ב-1.66% - 329.343 נקודות, אך מדד הנדל"ן סיים את המסחר של היום בעליה של 0.53% ל- 414.3 נקודות. המחזור היומי נמוך  - 433.63 מיליון שקל.
 
הירידות היו צפויות שכן המסרים שמגיעים משוקי העולם לא חד משמעיים, ובנוסף לכך המשקיעים דרוכים לקראת פרסום החלטת הריבית של בנק ישראל מחר. כלכלני בית ההשקעות הלמן-אלדובי כותבים בסקירתם השבועית שבנק ישראל לא צפוי להוריד את הריבית בתקופה הקרובה משום שהנזק מהורדת ריבית נוספת עלול להיות גדול מהתועלת". 

כלכלני בית ההשקעות גם ממליצים להוריד סיכונים בתיק ההשקעות ולכן ממליצים לנצל ימים של עליות בשווקים על מנת לצמצם מעט את החשיפה המנייתית. הכלכלנים מוספים:  "אנו ממליצים להיות סלקטיביים בבחירת אפיקי ההשקעה ולהיחשף לחברות אשר מושפעות באופן ישיר ממצבו של הצרכן הפרטי אשר צפוי להמשיך ולהשתפר לאור העלייה בשכר, ירידת מחירי הנפט והסטת חלק מחסכון זה לצריכה פרטית. בנוסף, אנו ממליצים להיחשף לחברות אלה בעיקר בשוק האמריקאי על חשבון אירופה ויפן".