בשוק המטבע של ישראל שערו של הדולר התחזק במסחר היציג, לאחר שבוע של ירידות יומיות. אתמול שערו היציג עלה ב- 0.212% ל -3.773 שקלים ואילו הבוקר הדולר עלה בעוד 0.15% ל- 3.7785 במסחר הבין בנקאי.
 במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל מצליח להתאושש קלות לאזור 3.775, אך עדיין נתון ללחץ ומצוי בסכנת שבירה על רקע חולשתו של הדולר בעולם על רקע הירידה הדרמטית בציפיות הריבית. מדד המחירים ליצרן הנמוך ונתוני המכירות הקמעונאיות שפורסמו אמש בארצות הברית רק ציננו עוד יותר את ציפיות הריבית בקרב הסוחרים, שכרגע מסתכמות בהעלאת ריבית בודדת ומינורית של רבע אחוז ב-2016, וזאת בהשוואה לצפי של 4 העלאות ריבית בתחילת השנה.

על רקע השינוי הזה רבים מעריכים בשוק כי הדולר יתקשה להוציא לפועל ראלי משמעותי נוסף בחודשים הקרובים, בטח עד שלא נראה עמדה ברורה ונחושה יותר מצד הבנק הפדרלי. גם אהבת הסיכון בשווקים על רקע התאוששות הנפט מכבידה על הדולר, מאחר שהיא מגבירה את הביקוש למטבעות בעלי תשואה גבוהה יותר. היום יתפרסם בארצות הברית מדד המחירים לצרכן, שצפוי להצביע על ירידה באינפלציה השנתית מ-2.3% ל-2.2%. מאחר שהנסיגה של הפד מכוונתו להעלות ריבית נובעת בעיקר מהחולשה האינפלציונית, נתון שכזה צפוי רק להכביד ביתר שאת על הדולר. כל עוד הדולר-שקל מתחת ל-3.79 הלחץ נותר כלפי מטה".