שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, חגי ברנר, שבקשתו של המפרק הזמני בעניינה של ענבל אור הגיעה לטיפולו, החליט להוציא צו מניעה ארעי בהתאם לבקשה ולאפשר ליזמית הנדל"ן להשיב עד ליום שני בשעה 11:00 בבוקר.



בהחלטתו כותב השופט ברנר: "בהעדרו של סגן הנשיא איתן אורנשטיין הועברה הבקשה אלי. לא ראיתי מקום למתן צו לסילוק יד במעמד צד אחד, ומאידך גיסא, ניתן צו מניעה ארעי כמבוקש". מדובר בהחלטה האוסרת על אור לפלוש לכאורה לדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים, ובעצם לא לעשות בה כל שימוש עד לקבלת החלטה ולאחר שתגיש את תגובתה לבקשת המפרק הזמני.

 
אתמול פורסמה ב"מעריב אונליין" דרישתו של המפרק הזמני של קבוצת אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז, להורות לענבל אור לפנות את הדירה שאליה, לפי המפרק, פלשה בימים האחרונים ואף העבירה אליה את רכושה.
 
מדובר בדירה הנמצאת בבעלות חברת אליענה אור, מקבוצת אור, בת חמישה חדרים ברחוב הל"ה בגבעתיים ועליה משכנתה בסכום של כ-1.5 מיליון שקל לבנק מזרחי טפחות. הדירה כולה משועבדת ללא הגבלת סכום לכיסוי חובות קבוצת החברות לבנק.
 
לפי המפרק הזמני של קבוצת אור, לאחר רישום המשכנתה לטובת הבנק, נרשמה בתחילת חודש מרץ הערת אזהרה לטובת שלי נרקיס בשל הלוואה בסכום של 1.5 מיליון שקל שנטלה ממנו אור.

בא כוחו של המפרק הזמני, עו"ד יואב בן פורת, מצא בדירה עשרות ארגזים וכן רכוש של אור ומשפחתה, שהועברו לדירת החברה. "בחנו את הדירה עמוסת הארגזים שטרם נפרקו", כתב עו"ד בן פורת, "ולמדנו כי החייבת מנסה לפלוש לדירת החברה ולעשות בה כבשלה. ולפיכך מוגשת בקשה זו לסילוק ידה של החייבת מן הדירה של החברה שבפירוק".