שערו של הדולר לעומת השקל ממשיך לדשדש. אתמול שערו היציג של המטבע האמריקאי עלה ב-0.266% ל-3.774 שקלים ואילו הבוקר (שלישי) במסחר הבין בנקאי שערו ירד ב-0.25% ל-3.7644 שקלים .



במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך לדשדש מעל אזורי התחתית של 3.75-3.76 בנפחי המסחר הדלילים יחסית של חול המועד. אמש בנק ישראל שמר על הסטטוס קוו, כאשר הותיר את הריבית ללא שינוי וגם בהודעתו שמר על הרטוריקה שלו ולא סיפק טריגר ממשי שייתן תמריץ לספקולנטים משני הצדדים".

"בעולם גם כן נשמר הסטטוס קוו במסחר בדולר, וזאת בשעה שהפעילים ממתינים לשני אירועי המפתח של השבוע – החלטות הריבית של הבנק הפדרלי ושל הבנק של יפן, ברביעי בערב וברביעי בלילה בהתאמה, שעשויים להזניק את התנודתיות בשוק המט"ח, ולעורר גם את המסחר הישנוני גם בדולר-שקל", הוסיפו במחלקת המחקר. 

עוד טענו כי "אם הבנק הפדרלי יציג עמדה מעט יותר נצית ויאשש את כוונתו להעלות את הריבית, הדולר, שכעת מתומחר בהעלאת ריבית אחת בלבד השנה ביולי, עשוי להתחזק מעלה, גם למול השקל. גם החלטתו של בנק יפן עשויה להשפיע במישרין על הדולר, כאשר בשוק מצפים כי הבנק יכריז על צעדים מרחיבים נוספים, וזאת כדי להמריץ את הכלכלה ולבלום את התיסוף המזיק של הין למול הדולר".