ההידרדרות נמשכת: הוט סגרה את הרבעון בהפסד של 26 מיליון שקל

בתקופה המקבילה בשנה שעברה הרוויחה החברה 29 מיליון שקל. למרות הסיום השלילי, מחזור ההכנסות שמר על יציבות והסתכם בכמיליארד שקל

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
הוט לוגו
הוט לוגו | צילום: הוט

חברת הטלוויזיה בכבלים הוט סיימה את הרבעון הראשון של 2016 בהפסד של 26 מיליון שקל וזאת בהשוואה לרווח של 29 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח נובעת מהשינוי ברווח התפעולי והפחתות חד פעמיות. ההפחתות נובעות כתוצאה מהוצאות חד פעמיות של 27 מיליון שקל מפירוק אתרים במסגרת הסכם שיתוף הרשתות.

בנטישת המנויים במגזר הכבלים נרשם קיטון של 75% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד. במספר לקוחות הטריפל נרשם הרבעון גידול של 4,000 לקוחות.

מנכ”לית HOT, טל גרנות־גולדשטיין: “המגמות החיוביות בגידול במספר לקוחות הטריפל ובשימור הלקוחות הן תוצר של המהפך בעולמות השירות והתהליכים שהחברה עוברת, הבאים לידי ביטוי גם בסקרי שביעות רצון הלקוחות".

תגיות:
הוט
/
הוט מובייל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף