לקראת הרחבת הממשלה: ענת דוידוב התייחסה היום (שני) לשינויים הצפויים בקואליציה, על רקע המשא ומתן עם סיעת ישראל ביתנו. את הדברים אמרה דוידוב בטור אישי בתכניתה "איפה הכסף" ב"רדיו ללא הפסקה, 103FM". שלום לכם 120 חברי הכנסת הנהדרים, ברוך שובכם למושב הקיץ הלוהט, ושלום לכם לולייני הפוליטיקה - אמנות האפשרי, הכשר אך המסריח, זה מה שקיבלנו במנות גדושות בעשרת הימים האחרונים, וזה לא הולך להיגמר בקרוב.




 



אז חוץ מתרגילי הישרדות מבריקים מבית היוצר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקציב דו שנתי - פטנט כמעט ישראלי בלעדי שהיועץ המשפטי של הכנסת, אייל ינון, אמר עליו הבוקר שזה עלול לגרום לבעיה חוקתית, או הרחבת הקואליציה על חשבון ערכים, ועוד תשלומי כספים קואליציוניים בהיקף של עד שני מיליארד שקלים. מה לא יעשה ראש הממשלה כדי לשמור על הכיסא, בשביל שותף שעד לא מכבר עקץ וגידף אותו מספסלי האופוזיציה הקרירה.

תעשו לנו טובה כולכם, תעשו מאמץ קטנטן לא לשכוח את האנשים. את הבוחרים שלכם שאמורים לשלשל עבורכם את הפתק שישמור לכם על הכיסא, הצעירים חסרי הדיור, את עובדי הסיעוד שמטפלים באוכלוסיות הכי פגיעות ומרוויחים פחות משכר מינימום, את העולים הקשישים, ולא רק מרוסיה, שהפנסיה שלהם לא מספיקה כמעט לכלום, את ניצולי השואה המושפלים שנזכרים בהם רק פעם בשנה, ועוד אנשים טובים, אלה שחיים פה בלי תנאים, ובלי תביעות קואליציוניות. הם פה כי אין להם אופציה אחרת, הם פה כי אין להם ברירה. הם ימשיכו לחכות לפירורים. בכל זאת נשארו עוד כמה צדיקים בכנסת לרפואה.