היועץ המשפטי לממשלה, עורך הדין אביחי מנדלבליט, עכשיו תורך. תקשיבו למה שאומרים המבקר יוסף שפירא, וזה שלפניו, מיכה לינדנשטראוס.

 
אז בשעה זו מותר לפרסום דו"ח מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא, על מימון נסיעות בנימין נתניהו, בתקופת כהונתו כשר אוצר, בשנים 2005-2003, פרשה שנודעה בשם "ביביטורס", כפי שנחשפה לראשונה על ידי עיתונאי ערוץ 10, רביב דרוקר.

והנה כמה מהעובדות, כפי שמציין המבקר: "נסיעות בתפקיד של מר נתניהו ושל בני משפחתו שנלוו אליו, רעייתו והילדים, מומנו בידי גורמים חיצוניים ופרטיים,


כמו למשל ממשלות של מדינות אחרות, הבונדס, גופים ציבוריים, אנשי עסקים ואנשים פרטיים בעלי קשרים שונים לנתניהו...למרבית הנסיעות, התלוותה רעייתו הגברת שרה נתניהו, וחלק מהנסיעות שלה מומנו על ידי גורם חיצוני שלא היה לו קשר לנסיעה שלה או של מר נתניהו, ובמקרה מסוים, אף מומן בנם, בידי גורם חיצוני...



ועוד דוגמא: "יחיאל לייטר, ראש לשכת שר האוצר נתניהו, שילם בכרטיס האשראי הפרטי שלו את עלות כרטיסי הטיסה של שני בניהם של בני הזוג נתניהו, בסך 2880 דולר! ,וכן הוצאות אישיות שונות הקשורות לנסיעותיו של שר האוצר...וכשנשאל לייטר על ידי נציג המבקר מה פשר התשלומים הללו, השיב כי אינו זוכר את המקרה" אלה מקצת העובדות.



אנחנו שואלים, למה היועץ המשפטי לממשלה הקודם, עורך הדין יהודה ויינשטיין, שהחומרים שהמבקר קובע לגביהם שהם מעלים לכאורה חשד לפלילים, והועברו אליו מהמבקר כבר ב-2012, והוא, ויינשטיין אחז בהם חזק במשך 21 חודשים, ורק אז הודיע כי לא נמצא שיש מקום לפתוח בחקירה בעניין.



ובכמה הממצאים הללו שונים באופן מהותי מפרשת "ראשון טורס" של אהוד אולמרט?



קולות חוסר שביעות הרצון מכיוונה של משפחת נתניהו כלפי המבקר שפירא שנבחר, כזכור, לאחר מיון קפדני, מעבירים עכשיו את הכדור ליועץ המשפטי החדש אביחי מנדלבליט. עכשיו אתה.



"איפה הכסף?", כל יום ב-16:00 "ברדיו ללא הפסקה 103FM".