עורך דינה של יזמית הנדל"ן ענבל אור מבהיר כי החשדות נגדה יסתיימו ללא עונש של תקופת מאסר. אמש התראיין עורך הדין אוריאל זעירא לתכנית "כלכלי בלילה עם שרון גל" בערוץ 20 והתייחס לטענות המפרק, עו"ד איתן ארז, על מגרש בבאר שבע, שלא הועבר מידע אודותיו. עו"ד זעירא טען כי מדובר בעסקה שכלל לא הושלמה וכי בית המשפט נתן לעורכי הדין ארכה להעברת הרחבות בנושא.



עורך הדין הבהיר כי לא הועבר מידע למפרק על קרקעות בבאר שבע מכיוון שהעסקה לא יצאה לפועל. "לפני שנה וחצי ענבל אור, שהיא יזמית נדל"ן ויש ברשותה נכסים רבים, התקשרה בהסכם לרכוש מגרש בבאר שבע. עסקת המכירה לא התקדמה ובסופו של דבר התמורה לא שולמה, גם היו בעיות בבעלות במגרש וענבל החליטה לוותר על העסקה ובסופו של יום היא לא רכשה את המגרש". עורך דינה של אור האשים והוסיף כי "זו לא פעם ראשונה שהמפרק גם טועה. הוא הרי טען גם שיש בניין במנהטן אז עכשיו הוא טוען שיש מגרש בבאר שבע ושהוא לא קיבל את המסמכים למרות שניתן גילוי מלא על כך".



על בקשת המאסר שביקש עו"ד ארז בגין ביזיון בית המשפט אמר עו"ד זעירא: "לא מדובר על הליכי מאסר פליליים. מדובר על צו שניתן להוציא נגד אדם בפשיטת רגל כאשר הוא לא מגלה מידע על נכסיו, זהו מאסר אזרחי. אבל לא יהיה בכך שום צורך, ענבל לא תיכנס למאסר, בית המשפט לא יורה על מאסר. הפליאה שלנו היא שבגלל שעו"ד ארז סבר שהוא לא מקבל מידע על אחד מעשרות הנכסים של ענבל שהיא גילתה כדין, הוא בא ומבקש לאסור אותה, לשלול את חירותה, לפגוע בשמה הטוב, נראה לנו שהצעד הזה לא היה נחוץ אבל כאמור הפרשיה הזו הסתיימה היום או תסתיים מחר, לא יהיה מאסר, תהיה רק כותרת בעיתון".



הג'יפ של ענבל אור. צילום: ללא
הג'יפ של ענבל אור. צילום: ללא



בתוך כך, לפני יומיים נאלצה אור להתמודד עם הבשורה כי רכב הריינג'-רובר המפואר שלה מוצע למכירה לאחר ששקעה בחובות כספיים. במודעה שפורסמה מזמינים הכונסים את הציבור להציע הצעות לרכישת הרכב, מודל שנת 2014, כשמחיר המינימום להגשת ההצעה עומד על 100 אלף שקל. ההערכה היא כי הרכב יימכר בכחצי מיליון שקל.



בהודעה שמפרסמו בא כוח בנק מזרחי, עו"ד עמית פינס והכונס הזמני הם מציינים כי הרכב, מדגם Range R Sport, שנת ייצור 2014 צבר כבר קילומטראז' של כ-30,500. הרכב מאוחסן במגרש חנייה בפתח תקווה, לאחר שנתפס על ידי כונס הנכסים לפני כחודשים. הם הבהירו כי הרכב יימכר כמו שהוא, ללא אחריות לטיבו או למצבו. הצעות לרכישת הג'יפ יועברו לבא כוחו של בנק מזרחי עד ל-5 ביולי בצירוף המחאה בנקאית בסכום השווה לעשרה אחוזים מגובה ההצעה ולא פחות מ-10 אלפים. כלומר, הסכום המינימלי יעמוד על 100 אלף שקל.