ענבל אור, יזמית הנדל"ן שהסתבכה בחובות, התראיינה לחדשות 2 וסיפרה על מצבה. אור טענה כי המצב שלה טוב משמתואר בתקשורת ומשטוען המפרק. בנוסף לכך, פנתה אור אל הנושים שלה והזמינה אותם לפגישה בה היא תסדיר את חובותיה מולם. כאשר נשאלה אם היא עומדת לאבד את החברה שלה, הצהירה כי היא לא תאבד את החברה שלה וכי החברה תפקדה באופן טוב זה זמן רב. "את מדברת עם ענבל אור, אשת עסקים מצליחה", ענתה אור תוך שהיא פונה אל עצמה בגוף שלישי, "הקמתי את החברה שלי במשך 11 שנה, נהלתי אותה ביד רמה, עסק שהוכר על ידי גלובס כחברה השישית בגודלה במדינה. מסרנו מאות דירות לזוגות צעירים, שלמעשה זכו לראות דירה במחירים מאוד טובים שהרוויחו הרבה מאוד כוח" כשנשאלה על חובותיה אמרה אור כי יש ברשותה וברשות החברה שלה נכסים בשווי גבוה יותר מהחוב וביכולתה לכסות אותו בעצמה.



אור המשיכה וקראה לנושים שלא לפנות למפרק אלא לפנות אליה, כי זאת הדרך שבה הם יוכלו לקבל את כספם. "יש כרגע שלוש אפשרויות. הראשונה והגרועה מכל היא פירוק, בה, בסופו של דבר הנושים לא ייראו או שיראו מעט מאוד מכספם. בעוד שנים רבות. האפשרות השנייה היא הבראה, מה שעושים ברחבי העולם זה לעודד את הנאמנים לקחת את החברות האלה להבראה. כי בתהליך של הבראה אפשר להצעיד את החברה לחיים. האפשרות השלישית, אני ענבל אור זימנתי באופן אישי נושים לפגישה ביום ראשון, בשעה שבע בערב בבית ציוני אמריקה, שבה אני קוראת לכעל הנושים להגיע על מנת להגיע להסדר, שם אני מניחה גם את נכסיי האישיים בכדי שכל הנושים יקבלו את כספם, מה שרלוונטי זה האם יש לענבל אור את היכולת להחזיר את הכסף, ואני אומרת, זאת הדרך היחידה שלכם לקבל את הכסף".




"כינוס האסיפה - בלתי חוקי"



היזמית גם הסבירה כי בכוונתה לשלם לנושים דרך נכסים שלה, שאת שווים היא העריכה בעשרות מליונים ואמרה שהקושי האמיתי במצב הוא בפן האישי, "יותר קשה לי, עם הילדים, אבל אני חזקה, אני אשת עסקים, יש ירידות ועליות גם טראמפ פשט את הרגל כמה פעמים והנה הוא עומד להיות נשיא ארצות הברית. זאת ענבל אור, מי שעשתה את מה שאף אחד אחר במדינה לא עשה. ומי שלא מנסה לא טועה. אני אומרת לכל הנושים שיגיעו לפגישה הוולנטרית שאני יזמתי ביום ראשון, ייראו את כספם, מי שילך למפרק, יראה רק את חלק מכספו ועוד הרבה שנים, מי שילך את המפרק יאבד את כספו אני קוראת לנושים בואו ותקבלו את כספכם, אני עוברת תקופה קשה, אבל אני חזקה, אני אעבור אותה, קצת קשה עם הילדים, אני אמא אחרי הכל ולפני הכל, אבל אני בשליטה מלאה".



המפרק הזמני אמר בתגובה כי חובותיה של ענבל אור נאמדים ב-230 מיליון שקלים ול-700 נושים. כל הנושים, כולל רשות המיסים, הודיעו לבית המשפט כי הם דורשים צו פירוק וכי איבדו כל אמון בענבל אור. הספין האחרון של כינוס אסיפת נושים פרטית הינו מהלך בלתי חוקי שכן רק בית משפת יכול להורות על כינוס אסיפה כזאת.