ערן זהבי ממשיך לכבוש את סין, ומצרף לעשרות אלפי המעריצים שלו בארץ, גם מספר לא מבוטל שמגיעים בעקבות ההצלחה האדירה שלו בגוואנג'ו, בשורותיה הוא משחק. השחקן, שכבר מזמן הבין את הפוטנציאל העסקי שלו, חתם על פתיחת קו מוצרים בשיתוף חברת "צ'יינה ביי", וכבר החל בייצור של חלקו, כשבעתיד צפוי הקו לגדול.


 


בריאיון לתוכנית חיסכון בערוץ 2, סיפר זהבי על שיתוף הפעולה, וגם התייחס למצב הספורטאים האולימפיים הישראלים, שחלקם לא מרוויחים סכומים שעוזרים להם לקראת העתיד: "קודם כל, אסור לזרוק את האנשים האלה בצד, ברור לכולם שצריך לעזור להם. אבל יחד עם זאת, הם צריכים גם לדחוף את עצמם. לא אני יודע כמה אפשר להתפרנס מג'ודו, או אם יכולים לחיות מזה כל החיים, כנראה שלא. צריך להשקיע את כל כולך ולהביא מדליה, אבל צריך לדאוג גם לחיים שלך אחרי זה. מקווה שימצאו את הדרך לעזור להם". 



זהבי גם סיפר על שיתוף הפעולה עם צ'יינה ביי: "קודם כל, החיבור נוצר ברגע שנסעתי לסין וחתמתי, צ'יינה ביי והסוכן שלי, רונן קצב, נפגשו, ואז נוצר שיתוף פעולה שהגיע מהר מאוד. זה הסכם שהוא טוב לשני הצדדים, במיוחד לקהל יעד הסיני שהוא חדש, והישראלי, שאני רוצה לשמור על קשר איתו.



זהבי סיפר על הליין ואמר: "בזמן הקרוב יהיה קצת אופנה, קצת חולצות, צעיפים, כובעים, אבל בעתיד הקרוב תהיה אופנה, אפילו יהיו נעליים, קרמים, מוצרי טיפוח, הכל יהיה תחת החסות שלי". זהבי גם נשאל על המשכורת שלו, והעיסוק הבלתי פוסק בנושא ואמר: "זה לא מפריע לי, זה יכול להפריע לאנשים אחרים, לפעמים לא נעים לשמוע כמה אדם אחר מרוויח, לא לקחתי ולא גנבתי מאף אחד. רוב התגובות שאני שומע, מפרגנים לי מאוד כולם, בסכומים שאני מרוויח, ואני לא רוצה להתעסק באנשים שמתעסקים בבונוסים, מעדיף להתייחס לאלה שמפרגנים לי".