זוג קשישים אחד הצליח לרגש את גרמניה ומשם, כאש בשדה קוצים, גם את כל העולם. תמונה אחת שמראה עד כמה המערכת יכולה להתעמר בזוג, שבסך הכל רוצה לבלות את שארית חייו ביחד, באותו המקום. תכירו את בני הזוג וולפראם ואניטה גוטשאק. השניים נשואים כבר 62 שנה, ולמזלם יש להם נכדה שהצליחה לעורר את הסיפור שלהם ברשתות החברתיות. בני הזוג התחתנו בגרמניה בשנת 1954 ולאחר מכן עברו לקנדה כדי לזכות בעתיד טוב יותר. אך החיים לא הכינו אותם לכך שלאחר שיזדקנו יחד, יאלצו בעל כורחם להיפרד. הפרידה התרחשה בעקבות צפיפות יתר בבתי אבות וכתוצאה מכך אניטה, בת ה-81, גרה בבית אבות אחר מבעלה, וולפראם, בן ה-83. 



רשת CBS מדווח כי כל פעם שבני הזוג, הגרים מרחק חצי שעה נסיעה זה מזו, נפגשים, הם מתרגשים עד דמעות. נכדתם, אשלי ברטיק, תיעדה זאת ואמרה כי זו התמונה העצובה ביותר שצילמה: "זה שובר את הלב", אמרה ברטיק. בנוסף מספרת ברטיק כי בני הזוג כל הזמן רוצים לראות אחד את השנייה ומתארת את הקושי של המשפחה: "היא מתחננת למי שרק יכול לעזור, שיחזיר את בעלה." את התמונה שצילמה במהלך מפגש משפחתי, העלתה ברטיק לעמוד הפייסבוק שלה בתקווה שהתמונה תגיע למישהו שיוכל לעזור ולפתור את המצב המדכא: "אנחנו מותשים פיננסית, פיזית ונפשית, מתחננים לעזרה." כתבה ברטיק.

לפי ה-Daily Mail, וולפראם גוטשאק מביט בחלון, מחכה ומקווה לראות את אשתו מגיעה, תוך שהוא קורא לה בכינוי החיבה שלה: "עכברה קטנה". גוטשאק, הסובל מדימנציה, אובחן לאחרונה כחולה סרטן, דבר המקשה על המצב ומוסיף דאגה למשפחה שחוששת שתהיה הרעה במצבו לפני שבעיית המגורים בנפרד תיפתר. "הדימנציה שלו מתגברת מיום ליום, אבל הזיכרון של אשתו לא נפגע ולו במעט, עדיין." מספרת המשפחה. בנם סיפר: "הם צריכים את הזמן שלהם ביחד, אם אחד מהם ילך לעולמו כשהם בנפרד זה ישבור אותם ואת המשפחה."


מארגון הבריאות "פרשר", האחראי על בתי האבות באיזור, נמסר כי הם מנסים למצוא פיתרון למצב וכי יהיה קשה למצוא לזוג דיור  באותו בית אבות כיוון ו"צריך לחכות שמיטה תתפנה".