היי סקול פסטיגל 2 - הגמר הגדול: הפסטיגל הפופולרי יצא לדרך במופע המשך ל״היי סקול פסטיגל״, המופע המצליח שעלה על הבמות בחג חנוכה 2015. הפעם הכיתות "השקופים" ו"האלופים" התחברו ללהקה אחת מוצלחת: אליאנה, שירן, נווה, אושרת ודניאל. הם לומדים ושרים יחד, ואפילו הצליחו להגיע לגמר בתחרות כישרונות טלוויזיונית. אל הכוכבים הוותיקים - אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל מורשת, עומר דרור, אושרת אינגדשט ונווה צור - מצטרפים השנה גם סטטיק ובן־אל תבורי, ישראל קטורזה, תובל שפיר, איציק כהן, מיכל ינאי, עודד פז ורמי קלינשטיין.



מחיר בקופות: 172 שקלים.


הנחות: 69 שקלים לחברי מועדון שופרסל. מותנה בקנייה של 50 שקלים ממוצרי המותג הפרטי; מועדון בהצדעה: 59־69 שקלים; מועדון שווה: 69 שקלים; מועדון הייטקזון: 65 שקלים; מועדון חבר: החל מ־29 שקלים.




הופ! מותק של פסטיבל
גרסה חדשה לפסטיבל המדובר, שעולה זו השנה התשיעית. מחזמר מקורי המלווה בשיריה של נורית הירש, בהם “ מקהלה עליזה”, “אבניבי”, “אל הדרך”, “רק בישראל”, “הבית של פיסטוק”, “הדרך אל הכפר” ועוד. השירים הוותיקים זוכים לעיבודים חדשים ויבוצעו בידי כוכבי הילדים טוביה צפיר, רוני דלומי, שי ורועי, חני נחמיאס, לי בירן, אורנה דץ, טל מוסרי, ירדן מרחבי, רוני נדלר, גילי ורנר וישראל גולדרט. העלילה עוקבת הפעם אחר דניאל, שחזרה לגור בארץ ולא מרגישה פה בבית. לכן היא יוצאת למסע הרפתקאות מרהיב משלה ברחבי ישראל, בעקבות מטמון סודי.


מחיר בקופות: 172 שקלים.


הנחות: 1+1 ב־129 שקלים למחזיקי כרטיס האשראי לאומי קארד; מועדון בהצדעה: 59־69 שקלים; מועדון שווה: 69 שקלים. מועדון הייטקזון: 65 שקלים.




הופ! מותק של פסטיבל. צילום: זהר שטרית



מולאן
הצגה חדשה מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער: מולאן היא נערה סינית טיפוסית החיה בכפר קטן. יום אחד מגיע לכפר שליח הקיסר ומודיע שכל משפחה צריכה לשלוח גבר אחד להשתתף במלחמה נגד ההונים, חייה משתנים. אביה של מולאן מתגייס למלחמה למרות גילו ומחלתו, אך היא אינה מוכנה לקבל זאת. לכן, היא מתחפשת לגבר ומתגייסת לצבא במקומו. למרות הקשיים היא מצליחה להפוך ללוחמת נועזת, אך כשהתרמית שלה מתגלה היא מואשמת בבגידה.


מחיר בקופות: 90 שקלים.


הנחות: ועדי עובדים: 65 שקלים; גמלאים: 67 שקלים; 1+1 למחזיקי כרטיס האשראי ישראכרט.



מולאן. צילום: כפיר בולוטין



סינדרלה
המחזמר “סינדרלה” עולה בחסות “חצי חינם” ובעיבוד חדש ומשעשע ומביא את סיפורה של סינדרלה (רינת גבאי), שאמה החורגת (אילנית לוי) ושתי אחיותיה החורגות ממררות את חייה. בעזרתה של הפיה הקסומה (שי מיקה יפרח) היא מצליחה להגיע לנשף בארמון הנסיך ולכבוש את לבו. לרוע מזלה, לפני שהשניים יוכלו לרכוב יחדיו אל השקיעה, השעון מראה חצות והיא נאלצת לברוח. האם יצליח הנסיך למצוא אותה בין כל הנערות בממלכה?


מחיר בקופות: 149 שקלים.


הנחות: 49 שקלים ללקוחות חצי חינם, מותנה בקנייה של יותר מ־100 שקלים ברשת; מועדון הייטקזון: 59 שקלים; מועדון בהצדעה: 65 שקלים; מועדון עוגן: 49 שקלים.



סינדרלה. צילום: גבריאל בהרליה




ספר הג'ונגל
גרסה מחודשת למחזמר האהוב “ספר הג’ונגל”. המחזמר, בכיכובם של עפר שכטר, אודי גוטשלק, אביעד בנטוב, ענבל לוי אזואלוס, מרטין אומנסקי, גילי גבל, אורטל טימנוב מנגולי ודותן אלעד, חוזר אל סיפורו של מוגלי, ילד הג’ונגל. אך הפעם העלילה מקבלת תפנית מפתיעה כשאל הג’ונגל מגיעה פתאום ענבלי בא לי. מה יעשו חיות הג’ונגל כשיפגשו אותה? האם בגירה ובלו יחשבו שהיא מתאימה לחיות איתם בג’ונגל? האם מוגלי יצליח להגן על ענבלי מפני שירחאן הרשע? והאם מוגלי ירצה שתישאר איתו בג’ונגל? את כל זה תגלו באמצעות שירים מקוריים וסיפור מרגש.


מחיר בקופות: 145 שקלים.


הנחות: 79 שקלים לחברי המועדון של ברלינר הפקות; 1+1 דרך חברות כרטיסי האשראי; מועדון עוגן: 90 שקלים.




ספר הג'ונגל. צילום: ערן לביא



היפה והחיה
מחזמר בכיכובם של אניה בוקשטיין ועוז זהבי. הגיבורה בל היא צעירה יפהפייה אשר מתגוררת עם אביה בכפר מרוחק. כאשר אביה מחליט לחתן אותה עם מחזר שלא מוצא חן בעיניה, היא מחליטה לברוח. להפתעתה, היא מוצאת את עצמה בטירה קסומה ופוגשת בחיה מפחידה. אך בל לא יודעת שלמעשה מדובר בנסיך יפה תואר שהוטל עליו כישוף. לאט־לאט היא גורמת לשינוי תהומי בהתנהגות של החיה, שמוביל להסרת הקללה הנוראה.


מחיר בקופות: 149 שקלים.


הנחות: 1+1 דרך חברות כרטיסי האשראי; ועדי עובדים: 39־99 שקלים; מועדון בהצדעה: 56־70 שקלים; מועדוני ההסתדרות השונים: 69 שקלים; הייטקזון: 65 שקלים; מועדון חבר: החל מ־65 שקלים; מועדון עוגן: 98 שקלים.



היפה והחיה. צילום: רונן אקרמן




גיבורי האור עושים נסים ונפלאות
בחנוכה הקרוב גיבורי האור חוזרים בהרפתקה חדשה: כוכבת הילדים מיקי מובילה את המופע ולצדה יפית אטיאס, בתו של רמי לוי. על העלילה: מיקי מביעה משאלה לפגוש את יהודה המכבי ואת כל גיבורי החג. לפתע מופיעה מולה מגדת עתידות שמגשימה את משאלתה. כך מוצאים את עצמם גיבורי האור בעיצומם של אירועי המכבים נגד היוונים.


מחיר בקופות: 19.90 שקלים בסבסוד רשת רמי לוי.



גיבורי האור עושים ניסים ונפלאות. צילום: אילן בשור




בת הים הקטנה
עדי הימלבלוי, גל אמיתי, חובי סטאר, מיי פיינגולד, יעל נחום ועמרי רוטברד עולים על במה אחת, כשאריאל, בת הים, מתאהבת בנסיך אנושי. למרות אזהרותיו של אביה, היא עולה על פני המים. לאחר שסערה מתרחשת ובת הים מצילה את הנסיך מטביעה, היא נחושה בדעתה להפוך לבת אנוש. היא מבצעת עסקה מפוקפקת עם מכשפת הים, אשר מעניקה לה רגליים אנושיות בתמורה לקולה המופלא. מכאן מתחיל המרוץ לזכות באהבתו של הנסיך.


מחיר בקופות: 139 שקלים.


הנחות: 1+1 דרך חברות כרטיסי האשראי; ועדי עובדים: 39־89 שקלים; מועדון הייטקזון: 52 שקלים; מועדון בהצדעה: 52־65 שקלים; מועדון עוגן: 39 שקלים; כמו כן, כרטיסים ב־29 שקלים לקונים ממוצרי תנובה ברשת ויקטורי.



בת הים הקטנה. צילום: יח"צ




אופס! הילדים התכווצו
ציפי שביט היא טמבולינה, ממציאה מטורפת שיוצרת מכונה שמגדילה חפצים. יובל המבולבל ומיכל הקטנה הם שכנים סקרנים שנכנסים לביתה ומפעילים בטעות את המכונה. רק שבמקום להגדיל את יובל ומיכל, המכונה מקטינה אותם. הם הופכים לקטנים ממש, בגודל של גרגר אבק. הטעות הנוראה גורמת להם לצאת להרפתקה משוגעת ומצחיקה בחצר האחורית, והכל כדי לחזור להיות גדולים.


מחיר בקופות: 139 שקלים.


הנחות: 1+1 בחברות כרטיסי האשראי; ועדי עובדים: 39־89 שקלים; מועדון בהצדעה: 55־69 שקלים; מועדון הייטקזון: 52 שקלים; 29 שקלים לקונים ממוצרי תנובה ברשת ויקטורי.



אופס! הילדים התכווצו. צילום: יח"צ



אדרבא
לקראת חנוכה, חברי מיומנה מחזירים אל הבמה את מופע הילדים “אדרבא”. המופע, שמיועד לכל המשפחה, מדבר ב“שפת מיומנה” שמבוססת על קצב, תנועה והומור. במהלך המופע יתעוררו לחיים פחי זבל וצינורות ביוב. על הבמה מנגנים ורוקדים שבעה אמנים.


מחיר בקופות: 149 שקלים.


הנחות: קבוצות וועדים קטנים: 95 ־99 שקלים; ועדים גדולים: 85־89 שקלים; 1+1 בחברות כרטיסי האשראי.



אדרבא. צילום: יח"צ



מסע בארץ האור
מרכז “מהותי”, המציע פעילויות לכל המשפחה מבית “מהות החיים”, מעלה הצגת יחיד המבוססת על ספר הילדים “מסע בארץ האור”. במהלך ההצגה אור וחברו הטוב קופי הקוף יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. מאחורי העלילה עומדים מסרים חשובים כמו חשיבותם של חברות אמת ושיתוף פעולה. בתום ההצגה יתקיים הפנינג יצירות חנוכה, שבמהלכו כל ילד יקבל מתנה. מתאים לבני 4־6.


מחיר בקופה: 25 שקלים לילד, הורה מלווה ייכנס בחינם.


הנחות: 10% הנחה למזמינים שני כרטיסים ומעלה.



מסע בארץ האור. צילום: יח"צ