סיגל קוטלר־לוי ואבי פיאטוק, בעלי מותג הקוסמטיקה הישראלי SABON, שמפעיל רשת בינלאומית המונה 175 חנויות ברחבי העולם, הודיעו אתמול על מכירת השליטה בתאגיד לחברת הקוסמטיקה הצרפתית המפורסמת Groupe Rocher. למרות שלא פורסם מחיר העסקה, על פי ההערכות עלות הקנייה מוערכת בכ־350 מיליון שקל. לדברי המוכרים, העסקה בוצעה "על מנת לחזק את יכולותיה הגלובליות של הרשת ולהאיץ את התרחבותה של SABON בעולם. SABON הוא מותג יוקרה עולמי למוצרי אמבט, גוף, טיפוח ואווירה לבית".

למותג ישנה נוכחות חזקה בישראל, ביפן, בארה"ב ובמספר מדינות נוספות באירופה ובאסיה. בעקבות הרכישה מצטרפת SABON לרשימה הגדולה של חברות הבת של קבוצת Rocher. 
לאחר השלמת העסקה ימשיכו המייסדים של SABON ובעלי השליטה בה להחזיק בנתח משמעותי בהון המניות, וימשיכו להוביל ולשלוט בפיתוחה ובניהולה. היום צפויה החברה לערוך מסיבת עיתונאים, שבמהלכה יימסרו פרטים נוספים על העסקה והתכניות לעתיד. חברת גרופ רושר יוצגה על ידי עו"ד מיכל ליברמן ועמית שטיינמץ ממשרד ש. הורוביץ ושות'. חברת סבון יוצגה על ידי עו"ד ניר קלדרון. 

המותג SABON נוסד בשנת 1997, כשנפתחה החנות הראשונה ברחוב שנקין בתל אביב. הייחוד בחנות היה מכירת סבון שנרקח בעבודת יד. במהלך השנים התרחבה החברה ובשנת 2003 נפתח הסניף הראשון הבינלאומי של החברה בשדרה השישית בניו יורק. היקף המכירות העולמי של החברה עומד על 100 מיליון יורו בשנה והחברה מעסיקה 480 עובדים, רובם ממוקמים בישראל.
קוטלר־לוי ופיאטוק מסרו בתגובה לדברים כי "Groupe Rocher היא שותפה אסטרטגית אידיאלית לחברה שלנו, ואנו בטוחים כי מומחיותה של הקבוצה במגוון רחב של נושאים תתרום להתמקצעות שלנו כחברה וכן תתמוך בהאצת קצב הצמיחה של SABON בכל העולם".