איש יחסי הציבור דודי מליץ, אשר משרדו ייצג עד כה את יזמית הנדל"ן, ענבל אור, עדכן היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלו כי משרדו יפסיק לייצג אותה. "לאור חשיפתי לפרטי הפרשה, אני חייב לומר לזכותה של אור כי ההמולה התקשורתית אינה עושה צדק עם העובדות בשטח", כתב. היא מצויה בימים אלה בעיצומו של הליך פירוק החברות שבבעלותה ובהליך הכרזה על פשיטת רגל. השופט אורנשטיין לא התרשם מהפגנת המחאה ונתן בהיעדרה החלטה המאשרת לממש את זכויותיה בשתי דירות בפרויקט אור על הפארק ברמת גן ולמכור ארבעה נכסים נוספים שלה ברמת גן, בגבעתיים ובתל אביב.





לפני כשלושה שבועות פורסם כי אחיה, חיים אור קריאף, יעביר לקופת פירוק החברות מקבוצת אור סיטי נדל"ן 325 אלף שקל תוך 30 יום, זאת לאחר שנטל מחברת אור סיטי הלוואות שונות שאותן לא השיב. השופט אורנשטיין קיבל בכך את בקשת המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, להורות על החזרת הכספים, לאחר שמצא תיעוד לחוב של האח בכרטיסיות על שמו בהנהלת החשבונות של חברת אור סיטי נדל"ן.



קריאף, שעבד בחברה של אחותו ענבל אור בתפקידים שונים, התנגד לבקשה וטען בין היתר, כי הכספים לא הועברו לו בפועל ולכן הוא אינו נדרש להשיבם. עוד טען כי לחברה יש חובות כלפיו בגין זכויות סוציאליות כגון פיצויי פיטורים והפרשות לפנסיה בסך כ־300 אלף שקל, כמו גם חוב בגין עמלות שיווק בסך כ־300 אלף שקל נוספים שאותם יש לקזז מהסכום שנטען שהוא חייב.