את השיחה שכולנו רוצים לקבל - זו שמתחילה ב"שלום, מדברת אראלה" - כבר לא נשמע בקרוב ברדיו. בערוץ 10 דווח הערב (ראשון), כי הפרזנטורית הכי מפורסמת במדינה ביקשה לאחרונה מהנהלת מפעל הפיס להפסיק את השתתפותה בפרסומת המאוד יעילה ומפתה לתכנית המנויים שם.



חוץ מסיבות אישיות, המהלך כנראה מגיע גם על רקע הביקורת הקשה שסופג מפעל הפיס בתקשורת והדרישה של משרד האוצר להפחית באופן דרמטי את תקציבי הפרסום שלו.





על פי הדיווח, מנתונים של "יפעת בקרת מדיה" עולה שמתחילת השנה התשדירים ברדיו לתוכנית המנויים צנחו כמעט לאפס. בעיתונות הכתובה ובאינטרנט כבר רואים סימנים ראשונים ליום שאחרי אראלה. ככל הנראה, בפיס מתכוונים להרחיב את מועדון ההנחות שהשיקו ללקוחות, זה שמקנה נכון להיום בעיקר הנחות בכרטיסים להופעות. את כל זה, כאמור, יעשו שם בלי אראלה, דמות שהפכה לחלק מפס הקול של נהגים ברכב, ואולי גם מסמנת סוף תקופה בפיס.



ממפעל הפיס נמסר בתגובה, כי אראלה ממשיכה בתפקידה ללא שינוי במפעל הפיס, אולם השיחות לא ישודרו עוד כבעבר. "אראלה עובדת מסורה הממשיכה את עבודתה הטובה בפיס, וגם ממשיכה לבשר לזוכי מנוי פיס על זכיותיהם", נמסר, "מפעל הפיס ממשיך בתכניות הפרסום על פי תכניותיו".