מחירי הטיסות ירדו בשנים האחרונות בצורה ניכרת, כשחברת ריינאר אף הצליחה להביא טיסה ב-20 יורו בלבד. דנה לביא, משנה למנכ"ל קבוצת 'הדקה ה- 90' התראיינה בתכנית של גבי גזית ב-103FM על הנושא ואמרה: "המחירים מאד זולים, אנחנו מדברים על מחירים שעם ישראל לא הכיר בעבר. הסכם השמיים פתוחים, שנחתם לפני שלוש שנים, יצר פה תחרות מדהימה לצרכן הישראלי. מה שקרה, המון חברות תעופה זרות נכנסו לישראל, ביניהן חברות לואו קוסט. הם הורידו את המחירים כמעט ב-30 אחוז לכרטיס טיסה שזה מאד משמעותי. אנחנו לא מדברים רק על אירופה ועל אגן הים התיכון אלא גם ליעדים רחוקים. יש חברות תעופה שמציעות טיסות מתל אביב לארה"ב ב - 260 דולר לכיוון. מספרים שלא הכרנו מעולם".





על כשירות המטוסים: "הם מטוסים איכותיים וטובים. בגלל הניצולת הגבוהה שלהם, הם צריכים להיות בתקינות מאד גבוהה. המטוסים חדשים והחברות יחסית צעירות. חשוב לציין שאין הושבה, זאת אומרת שאין אפשרות לבחור מושב אלא אם מזמינים בתשלום מראש. בנוסף אין כבודה אלא אם משלמים גם עליה ראש. מותר לעלות תיק גב. המחירים ה"ערומים" הם המחירים הכי זולים שאפשר למצוא. יש עליהם תוספות כמו שאמרתי. מי שרוצה לטוס בזול, לא אכפת לו איפה הוא יושב ולא אכפת לו להביא כריך מהבית , הטיסות הללו בשבילו".



כאשר נשאלה דנה, האם המחירים משתנים לקראת החגים, ענתה: "מחירי לואו קוסט זולים כאשר מזמינים הרבה זמן מראש. בגלל ההיצע הגדול שיש, יש גם הזדמנויות. נניח פסח, אנשים שעדיין לא הזמינו לפסח כרטיסים ורוצים לטוס לחו"ל, יכולים למצוא מחירים שלא הכרנו במדינת ישראל. אפשר לנפוש בהרבה מאד מקומות, גם באירופה במחירים ששווים לכל נפש. בהסכם החדש נוצר קוטביות אצל הצרכן הישראלי.



"יש כאלה שמזמינים הרבה זמן מראש, הם הבינו את השיטה. מנגד יש כאלה שמחכים לרגע האחרון, לדקה ה- 90. הם קונים את ההזדמנויות שנותרו. מי שלא נעול על מלון מסוים ויעד ספציפי. אין לו חתונה בניו יורק שהוא חייב להגיע בתאריך מסוים יכול עדיין ליהנות מהזדמנויות של הרגע האחרון בהחלט".