משווקת ויצרנית קוסמטיקה מוכרת תובעת חברה אשר זייפה את מוצריה וזאת לאחר שפשיטה משטרתית גילתה את המוצרים המזויפים.  התובעת, אשת קוסמטיקה מוכרת, הקימה בשנת 2014 קו מוצרים הנושא את שמה ויצרה קשר עם מספר מפעלים כדי שייצרו עבורה את המוצרים שלה. לאחר שהעבודה המשותפת לא צלחה, החליטו שני הצדדים על פרידה כאשר המפעל ובעליו התחייבו שלא להשתמש ברישיונות ובאריזות עליהן מופיע שם התובעת.



מיד לאחר הפרידה החלה הקוסמטיקאית המוכרת לבצע מיתוג חדש מכיוון שחששה שמוצריה שיוצרו במפעל יזויפו. לאחר זמן מה התברר לה כי חששותיה לא היו לשווא: לראשונה היא נחשפה לזיוף מוצרים כאשר לקוחה קבועה פנתה אליה ושאלה מדוע השתנה המרקם של אחד ממוצריה. אז גם התברר לה שהמוצר זויף ומוצר אחר נמצא באותה קופסא.



הקוסמטיקאית הגישה תלונה במשטרה ולאחריה התברר לה להפתעתה כי ברחבי הארץ מספר רב של מוצרים מזויפים תחת שמה. בינואר האחרון פשטה המשטרה על המפעל המדובר, החרימה מוצרים מזויפים ופתחה בחקירה אליה התווספה כעת גם תביעה לביהמ"ש המחוזי בחיפה על סך חצי מיליון ש"ח באמצעות עו"ד סער גרשוני מפירמת עורכי הדין דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, צדרבוים ושות'.



"לא רק שהנתבעים עשו עושר שלא כדין על שמה של התובעת, הרי שהם גם התרשלו ופגעו בשמה הטוב כאשר מכרו תכולה מזויפת ולא איכותית באריזות של מרשתי שהיא אשת מקצוע מהמעלה הראשונה". טרם הוגש כתב הגנה.


עו"ד סער גרשוני. צילום: יח"צ