'שוקה' יישאר על המסך: לשכת סוכני הביטוח הפסידו בתביעה נגד הקמפיין

בית המשפט העליון אישר את קמפיין הפרסומת לחברת 'ביטוח ישיר', קבע כי אינו כולל לשון הרע וחייב את לשכת סוכני הביטוח להחזיר הוצאות. הלשכה לא צפויה לערער

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין

פסק הדין, שהתקבל ערב יום הזיכרון, תפס את סוכני הביטוח מופתעים. נשיא לשכת סוכני הביטוח אריה אברמוביץ מסר כי מטבע הדברים במהלך החג לא דנו במשמעות הפסיקה, אבל הנטייה היא שלא לערער.

אברמוביץ הביע עם זאת את תקוותו שהחברה לביטוח ישיר לא תנצל לרעה את הפסיקה. "אנחנו מקווים שכך יהיה - ואם לא, ניערך בהתאם ונדע כיצד לפעול", אמר. הוא, אגב, עדיין סבור שהקמפיין מהווה השמצה ולשון הרע על ציבור רחב של בעלי מקצוע. למרות ציפיות הסוכנים, נראה כי בביטוח ישיר ימשיכו בקמפיין במתכונתו המקורית (אם כי בשינויי נוסח אפשריים) הלועגת למקצוע סוכן הביטוח.

תגיות:
ביטוח
/
פרסומת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף