"אני רואה במקום הזה כור היתוך שיכול לאחד לתוכו מגוון עצום של כוח עבודה בארץ", אמר שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן במהלך ביקורו השבוע במפעלי תמן בקיסריה. "המפעל הזה הוא דוגמה ומופת ליכולת שלנו בעולם היצרני והעסקי לתת מענה למוגבלים ומיעוטים באשר הם ולקלוט אותם לעבודה. הנתינה הזו מתעצמת במקום שבו גם אנשים רגילים לעתים נכשלים בכבישי הארץ. המפעל הזה יכול לסייע לנו להקטין את הקטל בכבישים בזכות פיתוחיו והחזון שעל פיו הוא מתנהל".

במהלך הביקור סקרו הבעלים והמנכ"לים של קבוצת תמן משה אופק ועדי אדלר את פעילות המפעל, המשתרעת על פני מספר סניפים מהצפון ועד לדרום, כשמרכז הפיתוח, ההתקנות, היצור והאספקה, שוכן באזור התעשייה החדש בקיסריה. אופק ואדלר גילו לשר במהלך השיחה עמו כיצד המדינה והאוצר יכולים לחסוך עשרות ואולי מאות מיליוני שקלים בדרכים כאלה, שרק ייטיבו עם הנכים וימנעו הוצאה מיותרת לקופת האוצר, אמר אופק. נוסף לכך הוא ציין כי החברה שוקדת בימים אלו על הרחבת היצוא למדינות כמו ארה"ב, יפן ואוסטרליה.

אדלר חשף בפניו את יתרונות הפיתוחים והפטנטים שפותחו בתמן ואמר כי המטרה היא להמשיך את תנופת הפיתוח בחברה ולפתח רובוטים ומוצרים  נוספים כדי להפוך את נהיגת הנכה בכבישים לנהיגה בטוחה למוגבל עצמו, למשפחתו וגם לסביבה. "אני חושב שאם נדע להתכוונן נכון ולקבל את הסיוע הנכון בכל מה שקשור בפיתוח ובקליטת עובדים מוגבלים נוספים - כי זה החזון שלנו - נוכל להגדיל ואולי להכפיל את כוח האדם במפעל ולהמשיך ולקלוט עובדים, בהם לא מעט מוגבלים ובני מיעוטים, שמחכים להיכנס למעגל העבודה. לצערי, אנחנו פוגשים אותם יום־יום ורואים את המצוקה והצורך של רבים להיכנס למעגל העבודה".

לאחר פגישת העבודה יצאה הפמליה של השר לסיור ולהדגמות במפעל. כשהרובוט שפיתחה תמן, שהוא פטנט עולמי שלה, הוביל את כיסא הגלגלים מחלקו האחורי של הרכב למושב הנהג, היה רגע שבו גם השר נראה נרגש. "אני חושב שהרובוט הזה הוא הדוגמה הכי מובהקת כיצד אפשר לסייע לנכה היושב על כיסא גלגלים לחזור לחיים ולהיות חלק פעיל בחברה", אמר השר.

בסיומו של האירוע חנך השר כהן את אגף הפיתוח של המפעל והבטיח באותו מעמד לפעול יחד עם צוות משרדו כדי לסייע לעובדים וכן לקשר בין תמן לנספחים הכלכליים במדינות השונות כדי שאלה יסייעו בחדירה לשווקים.