חברת דיפ אינסטינקט נמצאת במגעים לסבב גיוס נוסף מקרנות השקעה אמריקאיות ומגופי טכנולוגיה בהיקף הנאמד ב־50 מיליון דולר, כך נודע ל”מעריב־השבוע”. החברה, שהוקמה לפני כשנה, כבר השלימה עם הקמתה את הסבב הראשוני - גיוס של 35 מיליון דולר ממשקיעים רבים, בהם קרן בלומברג.

כעת, כאמור, נמצאת החברה בסבב נוסף, שייסגר סופית בשבוע הראשון של יולי. על פי תוכנית העבודה, ברבעון הראשון של 2018 מתוכנן גיוס נוסף של יותר מ־100 מיליון דולר. גיוס ההון הנוכחי נועד להרחיב את פעילות החברה בארה”ב. כחלק מההיערכות להרחבת הפעילות, הודיעה אתמול החברה על מינויו של ליין בס, מנכ”ל פאלו אלטו לשעבר, לתפקיד יו”ר הדירקטוריון. החברה, שלה משרדים במגדל לווינשטיין בתל אביב, מעסיקה 70 עובדים בארץ ו־51 נוספים בעולם. יש לה משרדים בניו יורק, בפאלו אלטו, בסינגפור ובטוקיו. 
דיפ אינסטינקט מתמחה באיתור מוקדם של מתקפות סייבר על בסיס של למידה של מידע סטטיסטי וניתוחו לעומק. החברה מציעה את שירותיה בעיקר לגופי ביטחון ולגופים פיננסיים, שמגלים עניין רב ברכישת מערכות ההגנה. פעילות השיווק בחברה ממוקדת כעת כאמור בארה”ב. רק בשבוע שעבר פורסם כי דיפ אינסטינקט זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית מטעם הפורום הכלכלי שנערך מדי שנה בדאבוס שבשוויץ. החברה מנוהלת על ידי גיא כספי, לשעבר מנהל עסקיו של איש העסקים פויו זבלדוביץ'. בעלי המניות כוללים את דורון כהן, עו”ד יואל נאמן, נדב ממן, מנהל בצ’ק פוינט לשעבר, ואת אלי דוד, חוקר בינה מלאכותית . 

כספי בירך אתמול על מינויו החדש של יו”ר הדירקטריון: “זו ברכה שאדם כמו ליין בס, בעל ידע רחב ומעמיק בענף אבטחת הסייבר, מצטרף אלינו. אני בטוח כי הניסיון של ליין יתמוך בצמיחה של החברה בשנים הקרובות ובהתפתחות שלה”.