הצעה של איש העסקים האמריקאי אלכס ספיר מבעלי החברה הבורסאית  ASRR להוסיף חמישה מיליון ש"ח להצעתו הקודמת ולהעמיד את הצעתו לרכישת מניות הציבור (19%) על סכום של 52 מיליון ש"ח, נדחתה היום על ידי הציבור המחזיק במניות החברה. ספיר, שהתכוון להוציא את החברה הבורסאית מישראל לא הצליח לממש את תוכניתו ולהמריא עם החברה מחוץ לגבולות תל אביב.



כזכור, בחודש יוני האחרון הפתיעו בעלי השליטה בחברת הנדל"ן הציבורית ASRR כשהודיעו כי ספיר ירכוש את מניות שותפו, רותם רוזן (40.5%) בחברת ASRR ובנוסף לכמה חברות פרטיות נוספות אשר ברשותם, בסכום הנאמד בכמעל ל-250 מליון ש״ח. 
 
לאחר מספר שבועות, בחודש יולי השנה דיווחה החברה כי בעל השליטה, ספיר, מתכוון למחוק את החברה מהבורסה בתל אביב ולשם כך הוא מוכן לשלם  מחיר של 9.8 ש״ח בעבור מניות הציבור (19%). 
 

לפני כשלושה ימים, החליט ספיר לשדרג את הצעתו לציבור ודיווח על עדכון מחיר הקניה למניות הציבור ל-10.8 ש״ח, אשר מהווה הצעה של כ-52 מליון שקלים למניות הציבור (כחמישה מליון יותר מההצעה הקודמת). 
 
אלא שהיום החליטו המחזיקים במניות לדחות את ההצעה והודעה על כך הועברה לבורסה. ספיר העניק בשנים האחרונות לחברה הציבורית הלוואות בסכומים הנאמדים במעל ל-230 מיליון דולר בעבור פרויקטים שבנתה כך שכסף לא אמור היה להוות בעיה עבורו ברכישת מניות הציבור.