בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב יפו פסק בשבוע שעבר, כי חברת פלאפון תשלם סכום של 5,500 שקלים ללקוח העונה לשם נתנאל תורג'מן, שתבע את הרשת הסלולרית בגין אי עמידה בתנאי ההסכם והפרת התחייבותה, זאת למרות שקיבל פיצוי מהחברה. תור'גמן, שממשיך להיות לקוח פלאפון וממשיך להשתמש בשירותיה, תבע את הרשת על סך 10,000 שקלים בגין הפרת חוזה, לאחר שטען כי "על פי ההסכם, החברה פנתה בניסיון "לפתות" אותי לעבור אליהם מחברה אחרת, תוך הצעה של מסלול מוזל".



לתובע הובטח מסלול מיוחד עבור תשעת הקווים שברשותו. בשלושת החודשים הראשונים הוא היה אמור לשלם 34 שקלים לכל מכשיר, ולאחר מכן המחיר יירד ל-29 שקלים, ללא הגבלת זמן.



מנגד, טענה פלאפון כי ההסכם בין הצדדים נחתם בטעות על ידי נציגה ומסלול זה אינו קיים אצלה בכלל. עוד נטען כי התובע מנסה להתעשר שלא כדין על חשבונה, היות שהתובע פנה מספר פעמים לנתבעת כשבסופם קיבל פיצוי על סך 540 שקלים.



השופט שמע את הצדדים והכריע כי הנתבעת, חברת פלאפון , תשלם לתובע סך של 5500 פיצוי במסגרת חוק הגנת הצרכן שאמור לאזן את יחסי הכוחות השונים בין הצדדים. עוד פסק כי מדובר בחברה עסקית גדולה שנתגלה אצלה טעות ועל כן עליה לפצות את הצרכן בדרך המקובלת ולהמנע מלגרור את הצרכן לכתת רגליו לכתלי בית המשפט.