לאחר משא ומתן לילי שנמשך שעות ארוכות, הגיעו הבוקר (רביעי) הנהלת בנק מזרחי טפחות וועד העובדים בבנק להבנות, והודיעו על סיום השביתה שנמשכה כשבועיים. במהלך המשא והמתן, דנו הצדדים על הנושאים שעמדו במחלוקת ונבעו מהאיחוד המתוכנן בין בנק מזרחי-טפחות ובנק איחוד.



יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), תווך וגישר בין עמדות הצדדים היה מעורב במשא ומתן שהתנהל אתמול. המגעים התנהלו מול ישראל אנגל, סמנכ"ל הבנק, שדוגל בפתרון המשבר באמצעות פשרה.



בתגובה לפניית "מעריב־השבוע", אישר סלומינסקי כי הוא התבקש לתווך והחליט לעשות זאת "בנפש חפצה". עוד הוסיף כי "ההנהלה מגלה קשיחות רבה והיא צריכה לזכור כי ביום שאחרי היא עדיין צריכה לעבוד מול העובדים". לדבריו, "דיבורים על שבירת העובדים זו לא תוכנית עבודה. לאחר ששני הצדדים אמרו את דבריהם הם חייבים להתגמש ולהיות חכמים ולא צודקים".



כזכור, במהלך השביתה שנמשכה כשבועיים, כ-3,500 מעובדי הבנק הפסיקו לתת שירותים ללקוחות הבנק, כאשר במקביל כ-1,800 עובדים הפרו את השביתה ועבדו כרגיל, אך למרות זאת, ולמרות שהבנק דיווח כי 95% מסניפיו נותרו פתוחים, מאות לקוחות הבנק התלוננו על מגבלות קשות בשירות שהם מקבלים.