"הייתי אז סטודנט במרכז הבינתחומי וגיליתי שהעלו לי את המחיר בהוט ב-170 שקלים בחודש", סיפר קרבקי, שהוסיף: "לא הצלחתי להשיג את הוט עד הקו, לקח כ-50 דקות עד שענו לי, עד שלבסוף הגשתי את התביעה. ממוצע השיחה היה 26 דקות המתנה, ולפי החוק מותר עד שלוש דקות. עברו שלוש שנים עד שבית המשפט פסק לטובתי בנושא".
בהתייחס לרפורמה שביצעה החברה בשנים האחרונות, אמר קרבקי: "אני תבעתי את החברה על תקופה מסוימת, יש תקופות שזמני ההמתנה היו ארוכים יותר ויש זמנים שלהפך".