המלכה כבר פהבר בריטי מגניב נפתח בגבעתיים//

THE QUEEN בר אוכל בריטי נפתח לפני כחודש בכצנלסון גבעתיים בחסות המלכה. המלכה מתכננת להגיש לכם ארוחת בוקר אנגלית של נקניקיות עבודת ידציפס וביצת עין לצד שעועית וטוסטים, שפרד פאי מעולה שבא גם בגירסה טבעוניתסטייק ואגזקארי הודיבורגר קונפי ברווז משוקי ברווז צלויים ומפורקים בלחמניה פריכה עם צ׳דר ופוטטוס בייתיםבירות ואלכוהול בריטי ובעיקר אווירה ושלל תמונות של המלכה לכל תקופותיהלמקום יש תפריט ענקי מלא בכל טוב בריטי וגם מקומי, השעות השמחות יקראו "תה של חמש" ויכללו תלחת כריכונים ונשנשושים בכל הזמנת דרינק שמגיע במחיר מוזל כשמעל משקיפה הוד מעלתה המצויירת במבט הכךל כך אופייני לה.

כצנלסון 109 החל מחמש בערבואל תשכחו שהם רק נפתחואז פרגנו בסבלנות


המסעדה החדשה של השף ויקטור גלוגר

לאחר 26 שנה תיסגר מסעדת קלואליס של השף ויקטור קלוגר. השף יפתח מסעדה חדשה בתל אביב, אשר תפתח בצמוד למלון דן תל-אביב במקום בו פעלה מסעדת רפאל.   המסעדה החדשה צפויה להיות בסגנון בראסרי מודרני, בהובלתו של השף ויקטור גלוגר כמובן. הקונספט שגובש עד כה מבטיח מקום בילוי קולינרי שמח ועכשווי עם תפריט אוכל מגוון לצד תפריט בר נגיש של קוקטילים, יינות ואלכוהול.

בצמוד למסעדה החדשה יפעל בר עישון בקונספט של מנות קטנות  שיוגשו לצד מגוון עשיר ונגיש של אלכוהול, קוקטיילים ויין.

הפתיחה מתוכננת בחודשים הקרובים.השף ויקטור גלוגר : "אני נרגש לקראת הפרויקט החדש ומבטיח שניצור עבור הקהל מסעדה עדכנית, טעימה ושמחה".




ראיסה // רסטו בר חדש ביפו לשף אורי לוי

השף המוכשר אורי לוי (הרברטשילהמגיע לשוק הפשפשים עם "ראיסה" המקום שמלהטט בין מסעדה לבר  מספק נגיעה מכל המטבחים שאורי חווה ועסק בהם יחד עם הפשטות הכל כך אופיינית לווהתוצאה:תפריט שמציע יופי של מנות ים פירות יםבשר וירקות – הכל טרי טעים ומתוחכם. מנוץ כמו עראייס גדוש מיצים, שלל צלוחיות מזטים, סיגר טלה, דגים על מחבת לוהטת, ריזוטו מח עצם ופראנה גדושה פירות ים טריים הם רק חלק קטן מהתפריט הצבעוניהאווירה במקום כיפית וקלילה ובעיקר שמחה כיאה ליפו והאלכוהול זורם חופשי וחשוב לא פחות- המחירים שפויים .
מרגוזה 10



ראשון ברלינאי במסעדת ניתן תאי תל אביב

במרץ השנה פתחה המסעדה את הסניף הראשון שלה ב"מיטהבברלין ועכשיולרגל פתיחת ימי ראשון של המסעדההמסעדה משיקה את ימי ראשון הברלינאים בסניף בת"א עם תפריט המסעדה בברליןכל המגיעים למסעדה בערב ראשון החל מ 18:00) יוכלו להזמין מנות ודרינק רק ב-37.5 יורו (162₪). בין מנות התפריטטונג גאםבקר בסגנון בנקוק // סאקה קאו רולעוף פחמיםכבד אווז ליצ'יכוסברה תאילנדיתויניגרט שזיף הדרים // סשי סשימידג לבןגבעולי בצל קייצימיסוי וזו מנדריןאגוזי לוז

הארבעה 21 תל אביב 03-560-0555


איבני // בר חדש באבן גבירול

על אחת הנקודות היותר חסרות מזל פתחו החודש האחים אבידן להרצה בר שכונתי בשם איבני שאולי ישבור את הקללההניראות צבעונית וקלילה ובהחלט עושה חשק לשבתהמחשבה על בר ולא בית קפה היא אחת החכמות לאור הנסיונות הקודמים ולבינתיים המקום תמיד מלא.  התפריט נבנה ע״י השף אור גינסברג השעות השמחות הן חמש וחצי עד תשע בהן תוכלו להנות מחמישים אחוזי הנחה על אלכוהול ו- 25 אחוזים על האוכל.

אבן גבירול פינת ארלוזורוב


ימי ראשון בקינג גורג

קינג ג'ורגאשדוד פותח את השנה החדשה בהטבה מפנקת במיוחד לסועדים במקוםבכל יום ראשון יוצעו המנות העיקריות מתפריט המסעדה במחיר אטרקטיבי במיוחד של 35 ₪ בלבד (במקום 45-55 ₪). ההטבה תוצע בימים א-הבין השעות 16:00-19:00 בישיבה במקום בלבדבנוסףתציע הרשת הטבת 1+1 על תפריט הקוקטיילים החדש של הרשת.



48 שעות של שוקולד בנצרת עילית

פסטיבל השוקולד השני של נצרת עילית יפתח בערב חגיגי עם הופעה של עידן עמדי ומיצג של וידאו ארט על בניין העירייה הפסטיבל יקיים מגוון מופעיםמיצגי שוקולדתצוגה ומכירה של שוקוליטיירים מקצועיים מרחבי הארץסיור במפעל השוקולד של עלית (בעלות סמלית וברישום מראש), סדנאות שוקולד לילדיםיצירה והפעלות בעולם ממתקים קסוםלצד הצגות לילדיםמספרי סיפורים ומייצגי תיאטרון רחוב מהארץ ומחול בהשראת עולם השוקולד
מתייום ג' (8/10) בין השעות 20:00-23:00, ימים ד'-ה' (9-10/10) בין השעות 11:00-16:00.   איפהבניין העירייהרחהגלבוע 16, נצרת עילית.  כניסה חופשית

פסטיבל טבעוני בכפר סבא הירוקה

בין התאריכים 2-3.10 בין השעות 16:00-20:00 בקומת הקרקע של קניון כפר סבא הירוקה יתקיים פסטיבל טבעוני לכל נישותיו.

דוכנים למכירה של אוכל ואמנים , הרצאת תוכן מרתקת עם שירי רזסדנת שך טבעונית עם השף אייל פינקלשטייןהצגת ילדים טבעוניתיריד אמנים המציגים מיזמים טבעוניים ,  מסטיק טבעוניכנאפה טבעוניעוגיות טבעוניותנקניקיותסלטיםקוסקוס טבעוני מתוקיםנעלייםביגוד טבעוניעדי קוסמטיקה טבעונית עוד






בראנץ סוכות בקפה 65

קפה 65, השוכן למרגלות מלון הבוטיק 65 ברוטשילד בתל-אביביגיש במהלך חול המועד סוכות בין השעות 07:00-14:00, בראנץבסגנון מזנון ארוחת בוקר המושתת על סלטים טרייםגבינות משובחותדגים טריים וכבושיםעמדת סביחפינת בריאותמבחר לחמים ולחמניותמאפי בוקר מלוחים ומתוקים,עוגות שמרים ומיצים טרייםבהזמנה לשולחןמוזמנים האורחים לבחור מנה חמה אישית כדוגמת שקשוקה ירוקהטוסט קרואסון גאודה ועוד המחיר :95 ₪.

קפה 65, שדרות רוטשילד 65, תל-אביב 03-7677675

בוקר טוב קלארו!

בקלארו יחגגו את חול המועד סוכות עם בראנץשיוגש ברציפות בין התאריכים 05.10-14.10, בשעות 09:30-12:30, ויאפשר לסועדים ליהנות ממנות מושחתות כמו מגש ארוחת בוגר זוגי שקשוקה פירות ים (84 ₪), בנדיקט ים תיכוני עם עגבניות צלויות וצ'ילי חרוך (64 ₪), טוסט של שינקן וגאודה בציפוי קורנפלקס קראנצ'י (56 ₪). ) ועוד.

רחוב הארבעה 23 פינת דוד אלעזר 30, מתחם שרונהתל אביב. 03-6017777. לא כשר


 457436