מנכ"ל אובר ישראל: "הנסיעה תהיה זולה בעשרות אחוזים ממונית כיום"

ענקית הנסיעות הבינלאומית פותחת בתחרות חדשה עם מוניות במרכז: "התעריף אצלנו קבוע והלקוח יודע אותו עוד לפני ההזמנה. אנו רוצים דיאלוג עם בעלי המוניות"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מכוניות "אובר"
מכוניות "אובר" | צילום: רויטרס
2
גלריה

על השימוש בשירות סיפר: "כשאתה נרשם לאפליקציה אתה מוסר את מספר כרטיס האשראי שלך באופן חד פעמי ומרגע שסיימת את הליך ההרשמה אין לך צורך לדאוג לנושא התשלום. הנסיעה זולה בעשרות אחוזים ממונית כיום, למוניות ישנם תעריפים שונים ומשונים ובעיקר גבוהים, אצל אובר התעריף הוא קבוע, כשהלקוח יודע עליו עוד לפני שהוא מזמין את הרכב. ישנו מגוון רחב של נהגים ב'אובר', חלקם סטודנטים וחלקם גם פנסיונרים, אלו אנשים כמוני וכמוך".

נהגי מוניות בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני
נהגי מוניות בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני

על שירות אובר בישראל סיפר: "אנחנו פועלים כיום בארץ ללא מטרת רווח כך שהנהג מוגבל בסכום הכספים שהוא רשאי לקבל. איננו יכולים להפעיל כיום את השירות של אובר X בישראל לעת עתה. אנחנו עובדים על פתרונות שיתאימו לכל הצדדים. החזקת רכב בישראל היום היא יקרה מאד ולכן השירות שלנו עדיין משתלם הרבה יותר. אנחנו רוצים לקדם דיאלוג עם נהגי המוניות וישנם מודלים שנוסו כבר בעולם בנושא. אם הרגולטור ונהגי המוניות יבינו את השינויים הטכנולוגיים שעוברים על עולם התחבורה הם יגלו שזה הזמן למצוא פתרונות לבעלי מספרי המוניות במטרה להביא את הציבור במדינת ישראל למציאות תחבורתית טובה יותר".

תגיות:
מוניות
/
אובר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף