אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, נבחר לאיש השיווק של חודש אוקטובר בזכות המהלך "שווה להיות בפלאפון", בכיכובו של יהודה לוי. ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בסיגל בעקבות מה שהוגדר כמהלך שהבליט את הייחוד והערך המוסף ללקוחות החברה. בחברה הביעו סיפוק מהזכייה וטענו כי הוא משקף את אסטרטגיית החדשנות של החברה.



מטעם הוועדה נמסר כי "אילן סיגל ואנשי פלאפון הצליחו להחזיר את החברה למשחק, לייצר בידול וערך אמיתי ללקוחותיה בשוק שנע סביב מחיר. הצלחת המהלך והחדשנות שהייתה טמונה בו מזכים אותו בתואר איש השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי".



שוק הסלולר הפך בשנים האחרונות לזירה שנעה סביב מחיר, ובפלאפון השכילו להבין כי הצרכן הסלולרי מחפש ערכים מוספים. בתחילת השנה השיקה החברה מהלך שיווקי אסטרטגי חדש תחת השם "שווה להיות בפלאפון", במסגרתו הוצעו עבור הצרכנים פתרונות שיעניקו להם ערך מוסף אמיתי, כחלק מתפיסת החדשנות של החברה.



המהלך כלל מספר עוגנים מרכזיים בהם השקת "פלאפון סייבר", "החבילה המושלמת" המאפשרת לגלוש באפליקציות המובילות מבלי לצרוך דאטה ו"השקת רשת פלאפון 4X4" המאפשרת את הגלישה הסלולרית המהירה בישראל. פלאפון הצליחה לרשום לצידה נכסים חדשים בתחום הסייבר והטכנולוגיה, שמעניקים ערך לצרכנים ויוצרים בידול אל מול המתחרות. המהלכים התקשורתיים של החברה בתקופה זו הצליחו לייצר שיח ובאז ולהביא לתוצאות גבוהות מהמצופה.


כחלק מאסטרטגיית החדשנות, פלאפון בחרה ביהודה לוי כפרזנטור של החברה כמי שמגלם את ערכי החדשנות, העדכניות והנחשקות יחד עם נגישות ורעננות.



לוי כיכב גם בקמפיין "החבילה המושלמת" שזכה להצלחה מרובה וגם לאחרונה בקמפיין המהירות שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות. הדיגיטל ככלל מבחינת סיגל "הוא לא רק פרסום, אלא דרך חיים".