איוואנה אייזק מרומניה לא ידעה מה מצפה לה כשהחליטה לרכוש כרטיס טיסה ולבוא לבקר בישראל, אבל היום (שלישי) היא זכתה לכבוד מיוחד לאחר שהתברר שהיא התיירת ה-3 מיליון שנכנסה לישראל השנה  - שיא חדש בתיירות הנכנסת לישראל. 

את פניה של איוואנה בן זוגה מיהאי גיאורגסאי, קיבל שר התיירות יריב לוין בטקס שכלל שטיח אדום, פרחים ובלונים. השר העניק לאיוואנה תעודה המציינת את היותה התיירת ה-3 מיליון של מדינת ישראל לשנת 2017. 
השר לוין ומנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ליוו את בני הזוג הנרגשים ללימוזינה מפוארת, שלקחה אותם לחופשת החלומות, כאשר במשרד התיירות הכינו מגוון אפשרויות. במהלך הסיור ישודרג חדרם לסוויטה מפנקת,  הם יזכו לאירוח מפנק בנווה מדבר וביקור בוצי בים המלח. עוד צפויים בני הזוג לטוס במסוק בשמי ישראל ולצאת לסיור שקיעה מרהיב לאורך חוף הים בת"א. את החופשה יקנחו בני הזוג בארוחת שף פרטית בביתו של השף ניר צוק.

השר הוסיף: "קיבלנו את פניה של התיירת ונדאג שתהיה לה חופשה מהחלומות. התיירת תיהנה מחופשה ייחודית בישראל, ואנחנו כמובן נשתמש בחופשה הזו גם ככלי שיווקי לפרסום הנופש בישראל בעולם. חצי מיליון התיירים שהגיעו אלינו השנה הם חצי מיליון שגרירים נוספים של ישראל בעולם ונציגים נאמנים שלנו ברשתות החברתיות. זוהי תרומה מכרעת להסברה הישראלית".
לדבריו, "חציית קו התייר ה-3 מיליון השנה ושבירת שיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל הוא יום חג ונקודת ציון היסטורית. אנו פורצים את מחסום ה-3 מיליון ועתידים לסיים את השנה בהישג אדיר שטרם נראה כמותו מקום המדינה. אני נרגש לקבל השבוע את התיירת ה-3 מיליון ושמח על ההישגים שאנו במשרד התיירות רואים, כתוצאה מההשקעה האדירה שאנו עושים בשיווק ישראל בעולם, בשיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות ותעופה ובקשרים שאנו מהדקים עם סוכני התיירות. כל אלה נושאים פירות והכניסו למשק ולכלכלה הישראלית עד כה השנה כ-17 מיליארד שקלים ואלפי מקומות תעסוקה".