רשת FACTORY 54 משקיעה 14 מיליון שקל באתרי מכירות אונליין. 8 מיליון שקל יושקעו באתר ישראלי ו־6 מיליון שקל באתר מכירות בינלאומי. זו הפעם הראשונה שרשת ישראלית, שלה בלעדיות על מותגים בינלאומיים בארץ, פונה לקהל יעד בחו”ל. הרשת נשלטת על ידי משפחת אירני ומנוהלת על ידי רוני אירני. היא מונה תשעה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ומהווה בית לכ־120 מותגי אופנה בינלאומיים. 
 
באתר החדש יוצעו יותר מ־5000 דגמים של המעצבים המובילים בעולם כשבכל שבוע יוצגו 250 פריטים חדשים. בכוונת החברה להשיק בחודש הבא את האתר "Outlet 54", שיציג את מגוון הפריטים מהעונות הקודמות בהנחות של עד 70%. נוסף על כך, הרשת גם תמכור באתר מותגי קוסמטיקה בינלאומיים מובילים. 
 
המחירים שיוצעו באתר הנם מחירי מועדון הכוללים 5% הנחה ממחיר הצרכן. המזמינים דרך האתר ייהנו ממשלוחים עד בית הלקוח תוך 48 שעות ובאזור המרכז תוך שעתיים בשיתוף פעולה עם גט טקסי. 
 

רוני אירני, מנהל הרשת ומבעליה, אמר ל"מעריב": “השקת אתר האונליין של Factory 54 מהווה המשך ישיר ונדבך מתבקש לעשייתנו הדינמית והמשתנה. לאור צמיחת הרשת בישראל והצלחתנו להתאים את הטרנדים בעולם האופנה הבינלאומי החלטנו גם לפרוץ לחו”ל”.

פקטורי 54. צילום: יח"צ
פקטורי 54. צילום: יח"צ