לאור האיום על השבתת שדה התעופה בסוף השבוע הקרוב, טלי חירותי סובר, כתבת 'דה מרקר', הציגה היום (רביעי) ב-103FM את המשכורות הגבוהות שמרווחים עובדי רשות שדות התעופה: "כולנו יכולים לקוות שילדינו יעברו ברשות שדות התעופה.  ראש משמרת בנתב"ג מרוויח כ-81 אלף שקל ברוטו, שכר שזהה לרמטכ"ל. ברשות שדות התעופה עובדים כ-3,600 בני אדם, מתוכם 230 מרוויחים מעל 50 אלף שקלים בחודש. סכומי המשכורות מגיעים ל-1.2 מיליארד שקלים בשנה. מוקדן ברשות מקבל 52 אלף שקלים בחודש, האחראי על המוניות מרוויח 47 אלף שקלים, המזכירה של הסמנכ"ל מרוויחה 42 אלף שקלים בחודש. זה מטורף".



כולנו רוצים להרוויח הרבה כסף" הוסיפה טלי חירותי סובר: "אני מאחלת לכל עובד להרוויח המון כסף בחייו. אך נשאלת השאלה מאיפה כל הכסף הזה מגיע. התשובה לכך היא פשוטה – זה הכסף שאנחנו משלמים מהכיס שלנו. כל פעם כשאנחנו עוברים בנתב"ג אנחנו משלמים 25 דולר אגרה לרשות שדות התעופה, מה שמשמש בין היתר את חגיגות השכר הללו. הכסף הזה הולך לקופה של רשות שדות התעופה שהיא גורם עצמאי ולא מתוקצב על ידי מדינת ישראל. הכסף של כוס הקפה שלך בנתב"ג גם כן עובר לקופת הרשות ובין היתר משמש לשכר המטורף הזה. מנגד, הרשות מזהירה את האוצר מהורדת מחירי הייבוא מחשש שייפגעו הכנסות הדיוטי פרי ויפגעו הכנסת הרשות. זה פשוט מגוחך".

על האיום לשביתה בסוף השבוע בנתב"ג אמרה: "משרד הפנים טוען בצדק שיש לרשות המון רווחים בשנה ודורשת חלק ממנו, ברשות לא מוכנים להעביר חלק מהכסף ולכן הוועד מעוניין לשבות".
עריכה: איתמר זיגלמן