לאחר תקופה ארוכה בה שמרה על שקט, חוזרת היום (שני) ענבל אור לכותרות. אור הגיעה לבית המשפט העליון בבקשה לדון בתיק שלה, שלטענתה מנוהל בחוסר תום לב, וכולל בתוכו שקרים, מרמה מאחורי גבה. הדיון עצמו הוא בעניינה של חברת אור סיטי נדל"ן מקבוצת ענבל אור, כשהמדובר הוא ערעור על החלטת פירוק.



לפני ובמהלך המשפט דיברה אור על מצבה ועל התקופה הקשה אותה היא עוברת: "מצדי לא צריך לענות על שאלות, צריך פשוט להראות את הראיות החדשות. לא יכולים לעשות משפט צדק בעיניי אם לא רואים את כל התשתית הראייתית. כל ההליך אליו נכנסתי נעשה בחוסר סמכות ובחוסר אמות מידה. הכניסו אותי למעצר בית 15 ימים, הכפישו אותי, אמרו עליי שאני נוכלת, חבורת הנוכלים. היום כבר לא רודפים אחריי אבל רדפו אחריי כדי שלא אגיע לרגע הזה וזה נס שאני כאן".



אור המשיכה ואמרה כי "לקחו לי את הילדים, זרקו אותי לרחוב. זאת בושה למדינת ישראל. הכל שוחד וטיוח. אני שנתיים מחכה ליום הזה, העבירו אותי ייסורים, ישנתי בחדרי מדרגות, ניסו לחסל אותי. סוף סוף הגשתי עתירה לבג"ץ, שהורה לפתוח בחקירה ואני אנצח. אני נוכלת?! אני שלא גנבתי שקל מימיי?! בושה! אין לי שקל, חברים. זרקו אותי לרחוב. בושה".


לאחר מכן שלחה ענבל אור את עורך דינה לקהל וביקשה פטור מייצוג. לאחר שאושר לה, הלך עורך הדין והתיישב עם שאר הקהל על הספסלים. אור המשיכה ואמרה: "לקחו לי הכל. הכפישו אותי, אמרו שאני רמאית, גנבת. מעולם לא גנבתי. אני נמצאת כאן מחוסרת כל".

ענבל אור בראיון הבוקר: "ניסו להתעלל בי, חזרתי לבית הוריי"

עוד לפני שהגיעה לבית המשפט, הצליחו דרור רפאל וספי עובדיה מ-103FM לתפוס שיחה עם אור לקראת הדיון המשפטי בעניינה: "הציעו לי לא מעט מעטפות לטובת שתיקה, אני לא מפחדת לדבר"

יזמית הנדל"ן נשמעה רגועה מתמיד: "אני בסדר גמור. חיכיתי ליום הזה כבר שנתיים לאחר שעברתי ייסורים קשים, היו כאלה שניסו להתעלל בי במטרה שלא אצליח להגיע ליום הזה. אני מחזיקה בידי קרוב ל-300 מסמכים המעידים על הונאה חמורה מאוד שנעשתה במסגרת אשכול החברות שלי. השתלטו על קבוצת החברות, יצרו קשרים וגנבו כספים. הסיבה שתקפו אותי היא כנראה כי הפרעתי ליזמים אחרים, הייתה קנאה וצרות עין כלפיי. ברגע הראיות שלי יחשפו לציבור ולתקשורת יבינו מה נעשה כאן".

על עצמה סיפרה ענבל אור: "חזרתי לבית הורי לאחר שזרקו אותי לרחוב ועברתי תקופה לא פשוטה. אני חושבת שחזרתי לעצמי. עשיתי טעויות בדרך, טעויות בבחירת האנשים, הייתה תמימה וסמכתי על העובדים שלי, לא האמנתי שזה מה שיקרה לי. מעולם לא גנבתי ולא פשעתי, אני נגד השוחד והשחיתות, נעשו בחברה שלי דברים פליליים וחמורים ביותר שפגעו באזרח הקטן. מדובר על הונאה שנחקרת בימים אלו שסוף סוף, מדובר על אנשי חוק ושלטון שפשעו.

"כל עורכי הדין מכרו אותי, הסתבר כי נכנסתי להליך הזה בחוסר סמכות של בית המשפט המחוזי, אסור היה לו לדון בבקשת הפירוק בכלל כי לא הייתה בקשה לפירוק. הכניסו אותי להליך כינוס נכסים עם 110 מיליון שקלים נכסים אישיים על ידי תרמית והסכם מזויף. בית המשפט התעלם מהראיות שהצגתי כדי שלא תהיה לי את האפשרות להגן על עצמי. אני בדרכי לבית המשפט העליון, אני מקווה שיהיה משפט צדק ויינתן לי יום חסד אחד בכל הפרשה הזו".
 
 
עריכה: איתמר זיגלמן