מו"ל גלובס, יובל סיגלר, הודיע היום (שני) לעובדי החברה כי הוא מתכוון לעזוב את תפקידו. במכתב ששלח לעובדי החברה, סיפר סיגלר כי קיבל את ההחלטה ויידע את מנהלי החברה: "עידכנתי את הדירקטוריון שרצוני לפרוש מתפקידי כמו"ל גלובס, ולחזור לניהול עסקי המגזינים והדיגיטל הפרטיים שלי. התבקשתי להשלים את הובלתם של מספר מהלכים ניהוליים בהם התחלתי ושעתידים להסתיים בחודשים הקרובים, עד מרץ 2018".

סיגלר כתב בנוסף כי הוא "מודה לענת ואלונה על האמון וההבנה, וגאה על הזכות שנפלה בחלקי לסייע בייצובו ובקידומו של גלובס. העיתון הוא מוסד חזק ובעל תפקיד משמעותי בחברה ובכלכלה הישראלית, ואני משוכנע שהן, ביחד עם צוות המנהלים שהתגבש כאן במהלך החודשים האחרונים, ועם העובדים המצוינים - ותיקים וחדשים - תמשכנה לחתור בהצלחה למימוש היעדים והחזון הערכי שלהן. אני משאיר את 'גלובס' במצב טוב, ושמח לחזור הביתה". סיגלר מחזיק בשני מגזינים בשנים האחרונות - "טיים אאוט" ו"את".

בגלובס אישרו את הדברים ובהודעה מטעמם של אלונה בראון וענת אגמון נכתב כי "ליובל היה תפקיד קריטי ביצירת השותפות בינינו שאיפשרה לגלובס לצאת לדרך חדשה ובטוחה. כמו כן, יובל הצליח בתקופה המעצבת של "גלובס" החדש להוביל בעבודה מאומצת ובהצלחה תהליכים מורכבים ובעלי משמעות ארוכת טווח לארגון".