ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר היום (רביעי) כי קיימים משקיעים המעוניינים לרכוש את מפעל
ברקת בהדלקת נרות עם המתבצרים בירושלים
טבע בירושלים ולמנוע את סגירתו. ברקת דיבר בתוכניתם של  ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגלי צה"ל על רקע המשבר בחברה. "יש אנשי עסקים שדיברנו איתם והביעו עניין לקנות את המפעל", אמר ברקת שתקף את שר האוצר, משה כחלון: "ירושלים היא בת ערובה של תפיסה פוליטית של כחלון - זה אבסורד שלא נקלט; הוא לא מדבר איתי מאז שתמכתי בראש הממשלה בבחירות האחרונות - אני מוכן להיפגש איתו הלילה אם הוא יגיד לי". 

כזכור, ברקת הגיע אמש למפעל טבע על מנת לתמוך בעובדים. בפגישה שהתקיימה אתמול במשרד ראש הממשלה, דחה שולץ את בקשתם של ראש הממשלה והשרים שלא לסגור את המפעלים בירושלים. בהודעת לשכת ראש הממשלה נאמר כי בפגישה דרשה הממשלה להשאיר את המפעלים בירושלים. "מנכ"ל טבע לא נענה לדרישה, אך הציע לעבוד יחד עם הממשלה כדי להכשיר עובדים ולחפש פתרונות תעסוקה חלופיים לרוב העובדים במפעלים שייסגרו. בפגישה סוכם על הקמת צוות משותף לטבע ולממשלה, במטרה למצוא פתרונות הכשרה לעובדים. מנכ"ל טבע חזר על התחייבותו לשמור על מטה החברה והמו"פ של טבע בישראל".

מחברת טבע נמסר לאחר הפגישה, כי "המציאות העסקית הנוכחית של טבע מחייבת פעולה מידית ומשמעותית אשר תבטיח את עתיד החברה. ללא נקיטת צעדים נמרצים בשבועות ובחודשים הקרובים גוברת החשיפה להשתלטות פוטנציאלית על החברה. בהתאם לכך, לפני כשבוע פרסמה טבע תכנית רה-ארגון מקיפה, החיונית להשבת הביטחון הפיננסי והיציבות העסקית של החברה. תכנית הרה-ארגון צפויה להביא לצמצום של כ-14,000 משרות ברחבי העולם. חלק מהתכנית כולל רה-ארגון מקיף וביצוע אופטימיזציה ברשת התפעול של החברה, הבאה לאחר בחינה מדוקדקת של כל אחד מיותר מ-80 מפעליה ברחבי העולם".