בנק הפועלים, בניהולו של אריק פינטו, עומד להחליף בקרוב את הלוגו המסורתי שהושק לראשונה בשנת 2001, כך נודע ל”מעריב”. לסמליל הוותיק, בצורת מעוין אדום, צורפה ססמת הפרסום “כי להיות ראשון זה מחייב” והוא נועד לשקף חשיבה דינמית ותנועה מתמדת. בלוגו החדש, שיושק בשבועות הקרובים באמצעות חברת המיתוג OPEN וליווי חברת הפרסום גיתם, יושקעו מיליוני דולרים והוא ייקח חלק בקמפיין פרסומי מקיף. הצורה הבסיסית שלו לא תשתנה, אולם על פי ההערכות המעוין בסמליל החדש יהיה רחב יותר, כדי “להצביע על גודלו ועוצמתו של הבנק”.
 
המהלך השיווקי החדש נועד לחזק את מיתוג הבנק כמוביל בתחומי החדשנות והטכנולוגיה, לצד המשך דאגתו לאספקת שירותי הבנקאות המסורתיים. בנק הפועלים נתפס כמיושן ביחס למתחרהו העיקרי בנק לאומי, המנוהל על ידי רקפת רוסק־עמינח, שנתפס בציבור כחדשן וכמוביל חדשנות בתחומי הפינטק (מונח המשלב פיננסים וטכנולוגיה).
 
גיבוש תוכנית השיווק והפרסום ושינוי הלוגו הם חלק מתוכניות העבודה של הבנק ל־2018, ומדובר בשינוי התדמית המשמעותי ביותר שנעשה מאז כניסתו של פינטו לתפקידו. בתגובה לפניית “מעריב” נמסר מהבנק בתגובה כי “אנחנו שמחים על ההתעניינות במסעות הפרסום והשיווק שלנו. כשיהיה לנו מה לעדכן בנושא נעשה זאת לכל עם ישראל”. 

אריק פינטו. צילום: יח"צ
אריק פינטו. צילום: יח"צ