מועצת המנהלים של אל על בחרה אתמול בגונן אוסישקין כמחליפו של דוד מימון כמנכ"ל אל על. אלי דפס היו"ר וחברי הדירקטוריון הודו למימון על פעילותו לקידום החברה בארבע שנות כהונתו. המינוי יתבצע בפועל בעוד מספר שבועות לאחר סיום תקופה החפיפה.



אוסישקין שהינו טייס חייל האוויר במיל' החל עבודתו באל על ב-2004. הוא שימש כטייס בצי 747-400, לאחר מכן כיהן עשר שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי. החל מ-2014 כיהן כמנהל האסטרטגיה. אוסישקין: "יחד עם כל עובדי אל על המסורים נמשיך ונצעיד את החברה מול האתגרים הניצבים לפניה".



אוסישקין יהיה זה שיוביל את החברה לאחר בהחליטה לבטל את מותג הלואו קוסט "UP", עליו הודיעה החברה בשבוע שעבר. בנוסף, אל על גם תרחיב את יעדיה לצפון אמריקה, הנחשבת לעוגן החזק של החברה. לאחר שנפתחו קווים חדשים לבוסטון ולמיאמי בחוף המזרחי בארצות הברית, החברה תפתח בסוף 2018 קו טיסה לסן פרנסיסקו שיהיה קו הטיסה השני לחוף המערבי בארצות הברית אחרי לוס אנגל'ס. הקו החדש נועד לתת מענה לאוכלוסיית נוסעים רחבה בתחום ההיי טק. 



במקביל, אל על תמשיך לחתום הסכמים עם חברות אחרות ליעדי המשך. החברה תמשיך בפיתוח הסכמים עם חברות תעופה אחרות כמו עם חברת התעופה הארגנטינאית, ולטיסות למקסיקו, סין ועוד. החברה גם תשדרג את מטוסי ה-737 ליעדים הקצרים באירופה ובמהלך השנה יותקן אינטרנט ברוב מטוסי החברה. 



החברה תקלוט עד סוף השנה ארבעה מטוסי דרים ליינר נוספים שיתווספו לשניים הקיימים שהגיעו כבר, וזאת כחלק מעסקת ענק עם חברת בואינג לרכישת 16 מטוסי דרים ליינר בהיקף של כ-1.25 מיליארד דולר. המטוסים החדישים יחליפו בעתיד את מטוסי הג'מבו המיתולוגיים. עוד סוף 2018 יפעלו שבעה מטוסי דרים ליינר בטיסות ליעדים ארוכי הטווח.