הכניסה של סלקום TV ופרטנר, וההסתערות על שוק הטלוויזיה, כנראה שעושה את שלה. חברת YES הודיעה היום (שלישי) על שינוי תפיסה, אשר בבסיסו עומד ביטול התשלומים הנפרדים ללקוחות, שכוללים את ה-VOD, ומציעה תכנים נוספים במה שבעבר עלה בסביבות 260 ש"ח. כעת תוכלו להשיג את אותו הדבר ב-199 ש"ח. החבילה החדשה, הנקראת אולטימט, תגיע עם ממיר HD מקליט, עם חבילות וערוצי פרימיום, לייפסטייל, ים תיכוני ושפות. במידה ואתם רואים בבית את ערוצי הספורט, תיאלצו להיפרד מעוד כמה שקלים נוספים.



בכך מציעה YES שלושה מסלולים ללקוחותיה: הסטינג TV, שבו יכול הלקוח לבחור איזה חבילות שהוא רוצה, כשהמחיר לכל חבילה עומד על 29 ש"ח. YES סימפל, שמציעה מגוון חבילות שונות, עומד על 149 ש"ח, וכאמור החבילה החדשה, שאיתה YES מקווה לחזור ולהתחזק בשוק, מציעה מגוון רחב, שכולל את ה-VOD, תכני ילדים, התחייבות לערוצים חדשים וסדרות בינלאומיות חדשה מדי שבוע, והפקת מקור חדשה שתעלה פעם בחודש. מדובר בקרב מאוד חריף של YES, שאיבדה לקוחות רבים בשנים האחרונות.



השינוי של YES מתייחס גם לכמויות הממירים שתוכלו לקבל, כאשר בחברה מדברים על חמישה ממירים אשר יוכלו להיות בבית אחד, ואם תצטרכו עוד, תקבלו במחיר של 10 שקלים.



רון אילון, מנכ"ל yes: "אנו גאים להעצים בשנת 2018 את חוויית הצפייה ולהציע ללקוחותינו וללקוחות חדשים את הטלוויזיה הטובה בישראל בהצעה אחת זהה ושווה לכולם. yes ULTIMATE יאפשר לקבל הרבה יותר ולשלם פחות עבור התוכן הטוב בישראל, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ושירות לקוחות בלתי מתפשר, ובכלל זאת ליהנות מה- VOD העשיר והמגוון ושל yes באפס שקלים, שהפך להיות חלק אינטגרלי מדפוסי השימוש של צופי הטלוויזיה".