פינטו הוסיף: "אנו רוצים לראות את לקוחותינו מעורבים יותר בגורלם הפיננסי ונהנים מרווחה כלכלית, ולהיות עבורם הכתובת המשמעותית ביותר לכל החלטה פיננסית, כמו גם להעניק להם יותר מידע וכלים שישרתו אותם בהתנהלותם היומיומית. לכן שמנו לעצמנו למטרה להכיר לעומק את הצרכים של כל לקוח ולקוח, ולספק להם את הפתרונות המיטביים באמצעות היועצים, הידע, השירותים והכלים שלנו שרק ילכו וישתכללו. זוהי תזכורת לקריאת הכיוון החשובה עבור עובדי הבנק ומנהליו, באשר לתפקיד שאנו ממלאים בחיי הלקוחות שלנו, ובציבוריות הישראלית".
אחד המהלכים הקרובים של הבנק כחלק מהאסטרטגיה החדשה היא השקת "מרכז לצמיחה פיננסית" שמובילה חטיבת מחזיקי עניין בראשות יעל אלמוג. המרכז, שהוקם בשיתוף עם שורה של גופים המתמחים בהדרכה, יציע ללקוחות כל הבנקים – אנשים פרטיים ובעלי עסקים - הדרכות במגוון נושאים פיננסיים. ההדרכות יהיו הן פרונטליות במרכזים קהילתיים ובמרכזי הדרכה ברחבי הארץ והן באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים.
בנוסף, הבנק ישיק בקרוב אזור אישי באפליקציה שיסייע ללקוח בניהול חשבונו בזכות מידע עומק שיציג לו בצורה ברורה ואת תמונת מצבו הפיננסי, למשל תוך פילוח הוצאותיו בתחומים שונים, או התראות והודעות אישיות. בזכות אנליזות של ביג דאטה, האפליקציה תספק ללקוחות חוויה פרסונלית, עדכנית ורלוונטית לצרכיהם.