בני סכנין ידועה בתור קבוצה שלא מחזיקה הרבה מאוד אוהדים, אבל נדמה שהיום (שני) היא הצליחה לרשום עוד אוהד נוסף שיאהב אותה, ככל הנראה, עד סוף חייו. ככה זה שהקבוצה מהצפון גורמת לך להרוויח לא פחות מ-18 מיליון ש"ח, ועוד לגלות מאוחר יותר שמכולם, אתה היחיד שהצלחת לנחש את העניין. 



אז נכון, לא מדובר באדם שמילא טופס בשקלים בודדים, אלא באדם, כנראה מנוסה, שמילא טופס ווינר 16 (טוטו) שיטתי בעלות של 648 ש"ח בתחנה ה"פינה החמה" ברמת גן. הזכייה הגדולה מגיעה לאחר הצלחה בניחוש מספר תוצאות קשות, כמו העובדה שמכבי חיפה שניצחה את קריית שמונה, ובורנמות', שספגה תבוסה מוחצת מול האדרספילד, למרות שבורנמות' לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים והאדרספילד נמצאת מקום אחד לפני הקו האדום בליגה האנגלית.



המשחק האחרון שעמד בינו לבין הפרס הראשון היה מכבי נתניה נגד סכנין, עליו סימן כפול (ניצחון לנתניה או תיקו). הוא היה בדרך הבטוחה לניצחון, כאשר נתניה הובילו במשחק. ואמנם סכנין הישוו בדקה האחרונה, אך מאחר והוא סימן כפול על משחק זה - תיקו או ניצחון לנתניה, התוצאה הזו הפכה אותו לאדם עשיר מאוד.



חיים מחלב, בעל התחנה מספר כי אותו אדם, שהינו לקוח ותיק של התחנה, התייעץ איתו במילוי הטופס, ולמעשה אפשר להגיד שהוא מילא עבורו את הטופס. כנראה שלפעמים צריך לדעת גם את מי לשאול. זו הזכייה הראשונה בפרס הראשון מאז ינואר 2017, אז הפרס הראשון עמד על 16 מיליון שקלים, בהם זכה גם זוכה יחיד.