אאוטבריין, חברת המלצות התוכן והדיסקברי המובילה בעולם, חתמה היום (ראשון) על חידוש חוזה עם קבוצת "מעריב", שהחליטה להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים. הסכמים דומים נחתמו לאחרונה בין אאוטבריין לכלי תקשורת מובילים בעולם כמו CNN ודר שפיגל הגרמני, שהאריכו גם הם את ההתקשרות עם החברה.
 
אאוטבריין וקבוצת מעריב עובדות בשיתוף פעולה כבר שש שנים והמלצות התוכן של החברה מופיעות בכל אתרי הקבוצה (מעריב, ספורט 1 ואתר הרכילות TMI). בשנה החולפת פיתחה אאוטבריין שלל כלים טכנולוגיים המשפרים את חוויית הגלישה של הקוראים ומגדילים את הרווחים לפאבלישרים, כש-2018 ממשיכה באותה מגמה. על פי החברה, בחודשים הקרובים יוטמעו באתרי הפאבלישרים השותפים של אאוטבריין ובהם קבוצת מעריב, כלים חדשניים שיצעידו את חוויית הקריאה וצריכת התוכן, לשלב הבא שלה.

לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית בישראל אמר היום בהמשך לחתימה כי "אנחנו שמחים על המשך השותפות עם מעריב ועל הבעת האמון של הקבוצה לאורך השנים. בימים סוערים אלו בשוק המדיה הדיגיטלית, בהם יכולת ההפצה של אתרי התוכן נפגעת, אאוטבריין היא סלע איתן, ממשיכה להשתכלל ,לייצר כלים חדשניים ולמקסם את המוניטיזציה לשותפים שלנו. אין לי ספק שהשותפות האסטרטגית בינינו ובין קבוצת מעריב תמשיך לייצר חוויית גלישה טובה יותר.

גדעון אוזן, המשנה למנכ"ל קבוצת "מעריב" אמר: "כחלק מ'מעריב' החדש אנו מאמינים בשיתוף פעולה עם אינטרסים משותפים בהגדלת ההכנסות והטראפיק אנו רואים באאוטבריין את השותף האולטימטיבי לקבוצת 'מעריב'. החברה שומרת על איכות התכנים ללא התפשרות, לאורך כל השנים. זו אסטרטגיה שמכבדת את הגולשים ומוכיחה את עצמה שוב ושוב בטווח ארוך. בנוסף, בשוק דיגיטלי תזזיתי בו פלטרפומות קידום משנות את הכללים בהתאם לאינטרסים עסקיים בכל רגע נתון, אאוטבריין מוכיחה את כעצמה כמשענת יציבה וכשותפה נאמנה. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המתמשך ומצפים להטמעת הכלים החדשים של אאוטבריין שיצעידו את אתרי הקבוצה עוד צעד קדימה.
 

אאוטבריין היא פלטפורמה לשיווק באמצעות תוכן והמובילה בתחום הדיסקברי. החברה מגישה כ-275 מיליארד המלצות אישיות בחודש ללמעלה ממיליארד משתמשים, באתרים המובילים בארץ ובעולם כולל: CNN , Fox News, The Guardian, Sky News ועוד. עד כה גייסה אאוטבריין כ-145 מיליון דולר ובין משקיעיה נמנות הקרנות "לייטספיד", "ויולה גרופ", "ג'מיני", "גלנרוק", "אינדקס", "הרבורווסט" ו"רודיום". מרכז הפיתוח של החברה פועל מישראל והיא מחזיקה סניפים בכל העולם.
לירון אברהם. צילום: ליאת מנדל
לירון אברהם. צילום: ליאת מנדל