חברת אוטו סנטר יוצאת במהלך אסטרטגי שבמסגרתו תוצע "חבילת שקט נפשי", הכוללת שירותי פרימיום בעלות של מאות שקלים בשנה. מדובר בין השאר באפשרות להעברת הרכב לטיפולים באמצעות טיפול בדרך דרך ועוד. 

החבילה כוללת מגוון רחב של שירותי חילוץ ושירותי פרימיום בחינם לשנה שלמה, כשבין השירותים המוצעים אפשר לראות שירותי "טסט במקומך" ו-"טיפול במוסך במקומך", אספקת דלק  - במקרים של מיכל ריק באמצע הדרך, החלפת גלגל  - במקרה של נקר באחד הצמיגים, גרירה וחילוץ תוך 60 דקות, ועוד שלל שירותים שונים.
במסגרת החבילה, אשר מוצעת לראשונה בענף רכבי יד שנייה, תעניק 'אוטו סנטר' במעמד רכישת הרכב, "סל" עם מגוון של שירותים חיוניים ושירותי פרימיום שהורכב לאחר בדיקה וסקר מעמיק שניתח את הצרכים והחששות של האנשים בבואם לרכוש רכב חדש או רכב מיד שנייה. עוד תכלול החבילה עזרה לאחר 

גרירת רכב, שינוע רכב גרירת רכב ממוסך למוסך, גרירת רכב שהורד מהכביש, הוצאת רכב תקול מחניון תת קרקעי לצורך אחסון ושמירה, חילוץ -  במקרה של תאונה, פריצת רכב, החלפת נורות, שירות "טסט במקומך", ועוד.
אבינועם בר, מנ"כל רשת אוטו סנטר, אמר כי "ענף הרכב נמצא בתחרות פרועה בשנים האחרונות והצרכן הישראלי מתקשה להבחין בין החברות השונות ומה מציעה כל אחת מהן. לאור זאת, ולאחר סדרה של סקרים איכותניים וכמותיים שערכנו, מצאנו כי עולם התוכן של 'השקט הנפשי' עדיין לא מוצה וטרם הוצעו פתרונות כאלו ללקוחות פוטנציאלים. החלטנו לפתח עולם שלם של שירותים ללקוחות שיבחרו לרכוש רכב באוטו סנטר, מהם יוכלו ליהנות באופן בלעדי וייחודי". 
"לקוח שיקנה רכב באוטו סנטר, ייהנה מעתה משקט נפשי לא רק בזמן הקניה ואחרי הקניה, אלא גם בזמן הנסיעה, מפתרון בעיות, תקלות ואפילו מ-'פינוקים' כמו שירות טסט שנערוך בשבילו או לקיחת רכבו לטיפול במוסך ללא חיוב, הכל כחלק מהשירות".