ענף הפרסום מאפשר נקודת מבט היסטורית חטופה על התרבות וסגנון החיים הישראלים לאורך השנים. הרעיון המניע של התחרות הוא לאפשר במה מכובדת להיסטוריה הפרסומית של המדינה, תוך התבססות על יכולות הביצוע וכישרון הפרסומי הנוכחי.
מודעות המותגים המשתתפים בתחרות יתפרסמו במוסף "יום ההולדת" החגיגי של מעריב, שיופץ ב-13/4 באתר "מעריב" ובאתר "אייס". כמובן שיש גם פרסים שווים, שיוענקו מטעם צוות ממערכת העיתון, אשר יבחר את המודעה המפתיעה, המקורית והיצירתית ביותר לדעתם.
אז בואו נדבר דוגרי, במה תוכלו לזכות? המודעה הטובה ביותר תזכה את משרד הפרסום והמפרסם בשני כרטיסים זוגיים לגמר הליגה האירופית בכדורגל, כולל טיסות ולינה.