חברת פרי נדל"ן הודיעה היום (רביעי) על פרויקט חדש אשר יוצא אל הדרך בקרוב, בעקבות מימוש אופציה שהוענקה לה לרכישת הקרקע לבניית פרויקט "פרי ספיישל" בפתח תקווה. מימוש האופציה לרכישת הקרקע מגיע לאחר שהחברה השלימה את כמות המכירות הדרושה, והעבירה את התשלום לבעלי הקרקע. עלות רכישת הקרקע כולה מסתכמת בכ־27 מיליון ש"ח. פרויקט "פרי ספיישל" מתוכנן להיבנות ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, והוא כולל 48 דירות ב-8 קומות (דירות /3/4 חדרים ודירות מיוחדות).

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, אמר: "אני גאה שהצלחנו בתוך זמן קצר להגיע למימוש מוצלח נוסף של אופציה לרכישת קרקע. מדובר באבן דרך משמעותית לקראת השלמה של פרויקט נוסף בפרי נדל"ן. פרויקטים מסוג פרי ספיישל הם בדיוק הפרויקטים הדרושים לערים מרכזיות כמו פתח תקווה, משום שהם מציעים שילוב של בנייה איכותית, רמת ביצוע גבוהה ומחירים אטרקטיביים הנמוכים בעשרות אחוזים  ממחירי השוק. בנייה של דירות במחירים כאלה מאפשרת לתושבי העיר להישאר בעיר בה הם גדלו, לצד החברים והמשפחה, ולא (להיאלץ) להעתיק את מרכז חייהם לערים מרוחקות רק כדי לרכוש דירה".
פרי נדל״ן, שבבעלות אלדד פרי, בונה כיום למעלה מ־2,000 יחידות דיור ברחבי הארץ, ומסרה כבר למעלה מ־500 דירות ללקוחותיה בפרויקטים שונים. פרי נדל"ן היא גם הבעלים של חברת ביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן "ג5") הבונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית. החברה נבחרה כאחת מחברות הנדל״ן המובילות במשק על פי דירוג Dun's 100.