הוליווד עושה עלייה לבורסת תל אביב: אולפן הסרטים דסילו סטודיוס, הודיע היום (ראשון) על רכישת וונטייז, המתמחה בפיתוח והפצת פלטפורמת תוכן וטלוויזיה רב-ערוצית על גבי האינטרנט (OTT). החברה נסחרת בבורסת תל אביב והודיעה לבורסה על חתימת הסכם מחייב בין בעלי השליטה נועם יוספידיס, אורן לוי ודין סלומון, לבין אולפן הסרטים האמריקאי, שמרכז פעילותו בלוס אנג׳לס, קליפורניה.



האולפן הוקם בשנות ה-50 ולאורך השנים יצר שורה של להיטי ענק, בהם 'מסע בין כוכבים', סדרת 'משימה בלתי אפשרית', 'הבלתי משוחדים' ו'אני אוהב את לוסי'. לאחר סדרה של הצלחות מסחררות וחדשנות טכנולוגית שהפגין האולפן במספר פרויקטים, הוא נקנה והפך לחלק מרשת CBS. כעת הוא מתפצל שוב והופך לאולפן עצמאי בבעלותו של המילארדר צ'ארלס ב.הנסלי



לאחרונה הודיע האולפן על פרויקט "V הסרט", טרילוגיית סרטים בתקציב של כ-120 מיליון דולר לסרט, בז׳אנר מדע בדיוני המבוסס על מיני סדרת הטלוויזיה הקלאסית "V" שזכתה להצלחה מסחררת. הסדרה היא אחת מ-15 הסדרות בעלי הרייטינג הגבוה בכל הזמנים בטלוויזיה האמריקאית.



העסקה תתבצע במזומן, ולפי שווי של פי ארבעה משוויה הנוכחי של וונטייז בבורסה. בשלב הראשון ירכוש האולפן כ-10% ממניות וונטייז. בשלב השני מתכננת החבה רישום למסחר בבורסה בארצות הברית ורכישת יתרת 44% ממניות בעלי השליטה, באמצעות החלפת מניות.