אין הפתעות: כצפוי, דירקטוריון בזק החליט במהלך ישיבה שקיים אתמול, כי המנכ"לית סטלה הנדלר תסיים את תפקידה בחברה. על פי גורמים המעורים בדבר, סוכם עם הנדלר כי היא תסיים את תפקידה בחברה ב-1 ביולי, ותגיד באופן רשמי את התפטרותה, זאת על רקע חקירת תיק 4000. על פי ההערכות, היא תוחלף על ידי אותה ראש החטיבה העסקית של בזק, קובי פז. 
מנכ״לית בזק, סטלה הנדלר, הודיעה היום (שני) ליו"ר החברה, דוד גרנות, כי תפרוש מתפקידה ב-1 ביולי 2018. "לאחר שהשלמתי קדנציה של חמש שנים בבזק ולקראת החלפת הבעלות בחברה, וכן לאור החקירות והנסיבות שנוצרו, החלטתי לפרוש מתפקידי. זהו הדבר הנכון לעשות הן מבחינתי האישית והן מבחינת בזק". מסרה הנדלר. 
"בזק כיום היא חברה חזקה ותחרותית יותר והיא ערוכה היטב כדי לשמור על ההובלה גם בעתיד. אני שמחה שהייתה לי הזכות להשפיע על עתיד זה" הוסיפה המנכ"לית הפורשת, "אני מאמינה כי בזק חייבת לשמור על מעמדה כחברת תשתיות התקשורת הלאומית של ישראל, ולשם כך היא נדרשת להפוך לקבוצת תקשורת מודרנית המספקת סל שירותים שלם". היא הוסיפה: "ההצלחה של בזק נובעת בראש ובראשונה מהעובדים המעולים שלה. באמצעות מקצועיות שאין כדוגמתה ומכוונות אמיתית לצורכי הלקוחות, עובדי בזק הם אלו שהצעידו וימשיכו להצעיד את החברה להצלחות. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מהם מעומק הלב על חמש שנים מופלאות של עבודה משותפת".

היו"ר הזמני של בזק, דוד גרנות אמר כי "בתקופת הזמן בה אני מכהן כממלא מקום יו״ר החברה למדתי להכיר את העבודה המצוינת של סטלה הנדלר בבזק ואת המחוייבות העמוקה שלה להצלחת החברה". הוא הוסיף: "סטלה השכילה לנתב את בזק לפיתוח תחומי פעילות חדשים, תוך שהיא פועלת בסביבה תחרותית מאתגרת ותחת מגבלות לא פשוטות".