גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, בירך על העלייה בהכנסות, וציין כי החברה נמצאת בתהליך אסטרטגי שאמור להשפיע על המאזנים בשנים הבאות. "במהלך שנת 2017 התמודדה החברה מול התחרות הגוברת בשוק התעופה הישראלי, כתוצאה מגידול משמעותי במספר המושבים של חברות זרות ובמיוחד חברות ה-Lowcost", הסביר אוסישקין, והוסיף כי "על אף הסביבה העסקית המאתגרת, החברה רשמה גידול של כ-3% בהכנסות, לצד זה רשמה החברה גידול בהוצאות שנבעו הן מהשינויים בשערי החליפין בעיקר של השקל מול הדולר שהשפיעו בין היתר על הוצאות השכר והן מעליה במחירי הדלק, ובהוצאות אחרות. אל על מצויה בעיצומו של תהליך אסטרטגי של התאמת החברה לשינויים הנדרשים לשם שמירה על מעמדה התחרותי והמשך מיצובה כשחקנית המובילה בשוק התעופה הישראלי: ההצטיידות במטוסים החדשים והמתקדמים מדגם "הדרימליינר", שאנו רואים בה גורם משנה כללי משחק מבחינת החברה, אשר יביא לשדרוג חוויית הנוסע ולחסכון בהוצאות התפעוליות של החברה".