אחרי חודש ימים, בהם יצא קמפיין שכונת המוסיקה "פרי מלודי" של חברת "אלדד פרי נדל"ן", ובמהלכו התקיימו ישיבות אינטנסיביות עם מהנדסת העיר וגורמי הרישום והתכנון בעיריי ת רמלה, בהם אדריכל העיר, עבר הפרויקט שלב נוסף לקראת ביצוע. ראש העיר רמלה מיכאל וידל, נתן את ברכת הדרך לצוות המקצועי במח' ההנדסה לצאת לדרך ולהתחיל להגיש את התוכניות לקראת היתר הבנייה.

אתמול בצהריים התקיימה פגישה רשמית בין ראש העיר רמלה, מיכאל וידל  ומחלקת ההנדסה, לבין הצוותים המקצועיים של חברת "אלדד פרי נדל"ן", שבונה את פרויקט "פרי מלודי" בעיר, וזאת אחרי ישיבות שהתקיימו עד כה עם מחלקת ההנדסה במהלך החודש האחרון. אחרי חודש ימים, בהם יצא קמפיין שכונת המוסיקה, "פרי מלודי" של חברת "אלדד פרי נדל"ן" ובמהלכו התקיימו ישיבות אינטנסיביות עם מהנדסת העיר וגורמי הרישום והתכנון בעיריית רמלה בהם אדריכל העיר, עבר הפרויקט שלב נוסף לקראת ביצוע.
 
מהנדסת העיר ונציגי החברה הציגו בתכנית מפורטת את חזונם ואת התוכניות לביצוע בשכונת המוסיקה. ראש העיר בירך על התכנית ונתן מס' תיקונים נוספים שיוטמעו בתוכניות. לאחר מכן נתן וידל את האישור להוצאת היתרים והתחלת הבנייה. וידל ביקש לעשות את זה בהקדם, כדי שיראו כבר התחלות בנייה בשכונה.


עוד עלה סיכום, כי מחלקת ההנדסה יחד עם חברת "אלדד פרי נדל"ן" ובהמלצתו של ראש העירייה, יציעו לשנות את פני השכונה גם במבנים הישנים שישתלבו במרקם ובנוף השכונה.
פרי מלודי נדל"ן
ליאור ברדוגו, מנכ"ל "אלדד פרי נדל"ן", ציין שהם קיבלו החלטה אסטרטגית בחברה להשקיע בעיר, כי הם מאמינים בעיר ובפוטנציאל הטמון בה מכמה היבטים, ולכן גם הוציאו קמפיין פרסום ארצי שהוכיח את עצמו וחשף את העיר לאוכלוסייה אחרת וחדשה. פרי מלודי ברמלה הינו פרויקט ראשון מסוגו בישראל, שזכה לחשיפה ארצית וזוכה להצלחה רבה.
 
כזכור, אייל גולן, צביקה פיק והשדרן אליקו, רכשו בבית בפרויקט והשתלבו במערך השיווק של השכונה. תהליך הבניה של פרויקט פרי מלודי ילווה על ידי מהנדס אקוסטי, ובכל בניין מתכננת "אלדד פרי נדל"ן" בנייה של חדר מוזיקה איכותי, המאובזר בכלי נגינה מגוונים ומערכות הגברה. החדרים תוכננו בקפידה כולל קירות אקוסטיים, בדיוק כמו שמתוכננים חדרי הקלטות באולפנים של חברות המוזיקה, זאת כדי לספק חוויית מוזיקה ופנאי מקסימלית/מרבית, ובמקביל לשמור על השקט בבניין לטובת הדיירים. 
 
"אלדד פרי נדל"ן", שבבעלות אלדד פרי, היא חברה ותיקה ומנוסה שבונה כיום למעלה מ־2,000 יח״ד ברחבי הארץ. החברה מסרה כבר למעלה מ־500 דירות ללקוחותיה בפרויקטים שונים. אחד היתרונות הגדולים של "אלדד פרי נדל"ן" הוא שהיא בעצמה הבעלים של חברת ביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן ״ג5״) הבונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית.

ברדוגו ציין נתון מעניין, שמרבית הרוכשים בשכונה מגיעים מחוץ לעיר והם מאמינים בעיר ונמנים על אוכלוסייה חזקה שבלי כל ספק תתרום לעיר. בפרויקט משתלבים גם חברי הגרעין התורני, שהגיעו לרמלה ורבים מהם אף יוסיפו נופך מיוחד בעתיד, כשיקבעו את ביתם בשכונה המוסיקלית החדשה.