'פררלה', מותג המים המינרליים המוגזים הטבעיים המובילים באיטליה, משיק את הפרויקט הקולינרי החוויתי "SPARKS"- סדרת אירועי קונספט קולינריים ראשונה מסוגה בישראל. במסגרת ערבי הקונספט, אשר יתקיימו במסעדות המשתתפות בפרויקט, יוגשו ארוחות בהן יחוו הסועדים חוויה קולינרית תרבותית רב חושית. האירועים יתקיימו במהלך חודש מאי מה-6 ועד ה-17 לחודש ב-20 מסעדות מובילות ברחבי הארץ. 

במהלך סדרת האירועים תציע בכל ערב מסעדה תפריט קונספטואלי ייחודי אשר יתבסס על קונספט משתנה בניצוחו של שף המסעדה ובשילוב תוכן אומנותי דוגמת מיצגים חיים של אמנים, להקות, יוצרים וכד'. האוכל והתוכן ייבחרו על ידי השף בהתאם לאווירה בה יבחר לארח את הסועדים באותו הערב. 
המסעדות המארחות וארוחות הקונספט שנוצרו 


מסעדת טופולופומפו של השף אבי קונפורטי (תל אביב) - תארח ערב הודי מסורתי במסגרתו יחולקו לאורחים 'טיקות' ויצוירו קעקועי חינה כמיטב המסורת. במסגרת הערב  יופיע גם הרכב הודי אותנטי ומופע פולקלור הודי.
 
מסעדת לימוזין (רמת ישי) - תארח ערב שכולו על טהרת 'המערב הפרוע' עם גריל פרונטלי לאורחים, יין ללא תחתית והופעה חיה של להקת 'המוטיז'.

מסעדת 'קאב קם' של יריב מלול (תל אביב)- תחגוג עם הסועדים מסיבת חוף יפנית במסגרתה תציע מסאז'יסטים, דיי ג'יי שידאג למסיבה וחצוצרן בהופעת אורח.

מסעדת יא פאן של השף יובל בן נריה (תל אביב) - תהפוך לחגיגת על האש קוראנית. לכבוד האירוע תוקם עמדת דיי ג'יי עליה יופקד K-pop שילווה את הערב עם מוסיקת פופ יפנית וקוריאנית.
 
מחירי הארוחות נעים בין 220 ש"ח ל- 350 ש"ח לסועד וכוללים מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח ובקבוק "פררלה". בחלק מהמסעדות יציעו יין 'ללא תחתית' הכלול במחיר ההשתתפות. ניתן להתעדכן על הפעילות בדף הפייסבוק של 'פררלה' ולהירשם לסדרת אירועי SPARKS.