ענקית המסחר המקוון "אמזון", שנחשבת לאחת החברות המוכרות בעולם, מתכוונת לחדור לשוק המקומי ולהפוך שחקן יותר מרכזי בישראל. ובמסגרת זו היא פרסמה מודעת דרושים למתרגמים מאנגלית לעברית. אמנם מקום המשרה יהיה בסניף "אמזון" בלוקסמבורג, אולם אין ספק שאת העבודה ניתן לבצע גם בישראל.



זה לא סוד שבאמזון רואים בישראל כמקום עם אפשרות ענפה לביצוע עסקאות, והחברה בוחנת את הרחבת הפעילות המסחרית שלה גם לישראל. לפני מספר שבועות הגיע כאן לארץ צוות של אנשי "אמזון" כדי לבדוק את השוק ולבחון את הדרכים כדי לבצע פעילות מסחרית גם בישראל. במידה ואמזון אכן תקים פעילות בישראל, הדבר יפגע באתרי מסחר מקומיים וגם במסחר הקונבנציונלי, שכן המוצרים שאמזון תרצה לקדם את מכירתם בישראל נמכרים על ידיה בדרך כלל במחירים יחסית זולים.

אמזון היא חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן. ב-24 שנות קיומה, היא הייתה מחלוצות המסחר באינטרנט והתפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. בימינו ניתן לקנות באתר מגוון רחב מאוד של מוצרים. על פי דירוג חברת דירוג האתרים אלקסה, נכון ל-2015, אמזון הוא האתר ה-6 הנצפה ביותר באינטרנט.