חברה סיינרקס שבשליטת קבוצת קו מנחה, השיקה גרסה חדשה לשירות MyBusiness - שירות ה־CRM המתקדם בישראל. המוצר המבוסס ענן (SaaS) הוא פרי פיתוח של יותר משנתיים, והוא נכתב כולו מחדש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. נוסף על כך, הממשק וחוויית המשתמש עברו מתיחת פנים.


Mybusiness מאגד בתוכו, בין היתר, שירותים וכלים רבים: הקמת אתרים, מסחר אלקטרוני, שיווק בדואר אלקטרוני, מחולל דפי נחיתה, סליקה, הפקת חשבוניות ועוד. כל המוצרים גם יחד מאגדים את כל מה שהעסק צריך, במקום אחד, כדי להתנהל בצורה חכמה, נוחה וטובה יותר ולאפשר מקסום של ערוצי ההכנסה השונים.

בין היתר מאפשרת הגרסה החדשה גמישות מוחלטת והתאמה מלאה לצורכי כל לקוח ולקוח; אפשרות כניסה למערכת מכל מקום; סביבת פיתוח מתקדמת כך שאפשר להוסיף פיצ'רים נוספים ומותאמים לעסק דרך הממשק, ללא תלות בפיתוח; בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה עם חיבור מהיר למערכת הניהול; וכל זה באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי ומהיר.
 

אילן זריהן ושלומי שטיין, מייסדי החברה ומנכ"לים משותפים, מסרו: “למערכת יכולות שלא קיימות במערכות דומות בארץ ובעולם, כדוגמת יכולת הקסטומיזציה שלה ב–drag and drop, המאפשרות להטמיע אותה בקלות בכל ארגון. לא פחות חשוב - ממשק המשתמש של המערכת הוא אינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. אנו חושבים שהגרסה החדשה והגב החזק שקו מנחה נותנים לנו ירימו את החברה לגבהים חדשים". החברה המפעילה את MyBusiness, סיינרקס, נרכשה לפני כשלושה חודשים על ידי קבוצת קו מנחה.